1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ze hadden geen geluid, en als ze het wel hadden dan kon ik het niet horen door de herrie. Op de stand van Ownage.nl kon ik wel opmaken dat het geluid van piepende banden en het geluid van aanraking met muren wel heel goed klonk, maar het is moeilijk om te zeggen met al die geluiden om je heen.
     
  2. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon idd erg moeilijk iets horen en weet ook niet of er geluid bijzat maar ik heb ook met die Aston Martin gereden en dat was toch wel een fijn karretje. Toch een erg geslaagde eerste ervaring met PGR3 en de X360
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ahhh man, ik wil hem echt spelen nu 8)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha ik ook :9. Heb er echt nu zin in...had gisteren eigenlijk niet heen moeten gaan, nu wil ik alleen maar PGR 3 spelen...

    Edit: Nummero 1

    Stefan aan het racen ^^
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kun je ze niet uppen @ putfile ofzo?(A) En anders storeandserve.com want yousendit zuigt.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook nooit tevreden hè :9

    Putfile
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    hij stond 50 bij 50 ofzo op een grote muur geprojecteerd echt geweldig
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deze :eek:

    [​IMG]
    :cool:
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    btw.. weet iemand of er een free roaming mode(vrij rond rijden zonder limiet ofzo) in PGR3 zit. Dus netals in PGR1 (met die pionnen).
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op gameplay gespeeld en het is een geweldig spel! Echter was de versie daar nog 480i, dus het zal er nog veel beter uitzien! Je zag bij de auto's namelijk kartels.
    Wie twijfeld: KOPEN!
     
  11. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik ben ook net thuis van de gameplay. Ik heb gelukkig het spel kunnen spelen. Heb wel ruim 30 minuten achter zo'n pod gestaan. Het speelt echt lekker. Ben er echt vol van :p
     
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Was jij dat?:mad: En ik maar wachten8)
    Haha. Maar goed....
    Schijnt idd zo te zijn dat de demopods op 480p draaiden....tenminste dat gerucht ging en ook schijnen de USA-demopods op 480 te draaien...

    Laten we het hopen....ondanks het zeer strakke beeld zag ik nog aardig wat karteltjes die een 360 onwaardig zijn.

    Iemand ervaring of ie echt 480p was???
     
  13. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat zou echt geweldig zijn dat je door de complete steden kan gaan racen/touren om van alle visuele pracht te genieten! Dat wil ik namelijk echt maar ik vrees dat het er niet inziet.
    Weet iemand hier idd meer over?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden je bijna verbouwd :cool: omdat je Telang speelde :'-(
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoel ik dus:) dat is echt zo vet.. lekker met je stuurtje cruisen:)
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je niet gewoon een circuit uit kunnen zetten en dan een time trail kunnen beginnen. 8) Volgens mij kan je dan gewoon cruisen, het enige is dan wel, dat je wel gewoon je uitgestippelde route moet blijven volgen.
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz dit zou wel nep zijn zeg.....

    PGR3 not truly high-definition, if in-game screenshots are to be believed
    Source: joystiq

    This is the HD Era. At least, that’s what the fellows over at Microsoft would like you to believe. As a matter of fact, they’ve even gone so far as to dictate that every game for the Xbox 360 must support high-def resolutions up to 720p and 1080i. But according to a forum poster at BizzareOnline.net, this policy may not be as ironclad as previously suspected:

    “I have a review build of PGR3 and every time we capture a screenshot (which takes directly from the graphics buffer inside the machine) it punts out at 1024x600. This is unlike any of the other Xbox 360 games we have so far screegrabbed, which have all given screenshots of 1280x720.”

    It’s important to note that the source, going by the name of MoonFace, states that menu screens output at a full 1024x720, while only in-game racing shots are subject to the decreased resolution. For your own personal scrutiny, take a look at the screenshot provided by MoonFace and judge the accuracy of his claims for yourself.

    Whether or not PGR3 runs natively at 720p, it hasn’t stopped many from labeling it as the most visually impressive game in the Xbox 360’s launch window. When it comes down to it, what’s more important? A high-definition resolution, proper antialiasing, or a solid 30 fps? And, more importantly, what would it say for Microsoft’s HD Era if the best-looking launch title on the Xbox 360 wasn’t even truly high-def?
     
  18. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    k mis de BMW M3 ofzo wel.
    Jammer dat ze die er niet bij hebben maar de lijst is maar voorlopig.
    K denk dat ik deze wel neem inplaats van NFS maar zal een moelijke keuze worden
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren en zaterdag aardig wat gespeeld op de PUG. Het speelt weer als vanouds en de graphics zijn supervet, kan niet wachten op 2 december _O_
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ej jelle ;). Ik kon er ook al geen genoeg van krijgen, laat staan die babes die bij Ownage.nl stonden. :9

    Was iemand nog btw ver gekomen in de PGr3 competitie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina