1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen, hetzelfde cijfer :{ Vroeger kreeg Zelda (Of een mario game) ook toch een 10....Je hebt altijd wellis uitschieters die op dat moment gewoon te _O_ zijn
     
  2. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    + de andere nextgen titels halen ook maar barre cijvers, terwijl bijv. Kameo er ook erg goed uitziet..
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    10 betekend niet dat het niet hoger kan..het betekend dat ze er alles uitgehaald hebben.
    En dan naar de mening van de reviewer.
    Ik zou bijv. Zelda ocarina of time ook een 10 geven en Super mario 64 ook terwijl zelda toch beter is. waarom? Omdat ze beide op een perfecte manier in elkaar zitten.
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ben het er ook mee eens dat het er minder uitziet dan ik het verwacht had. En ook het geluid vind ik bagger voor wat ik er van verwacht had.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bovenste PGR 3 en onderste PGR 2, ook al is die van PGR 3 wat minder scherp nog vind ik het verschil te klein. Had beter verwacht van Next-Gen.:{
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bovenste plaatje werkt niet en het onderste plaatje is niet bepaald ingame... zo zag het er althans niet op mijn TV uit :) Kijk dat detail op de grond...

    EDIT: Als je de link copy paste werkt ie wel maar wat je nu doet vind ik echt nergens op slaan. Je neemt een niet ingame plaatje van PGR 2 en een onwijs slecht genomen en lelijk plaatje van PGR 3. Daarnaast is de plaatje van een erg oude build van PGR3, als het uberhaupt van pgr 3 is. Lijkt in de verste verte niet op de pracht van wat ik op de Gameplay had gezien.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat bovenste plaatje....... PGR3 is véééééééél mooier dan dat. Ik heb 'em gespeeld op de PU's, trust me, de GFX zijn juist één van de sterkere punten van het spel. ;)

    Volgens mij is dat bovenste plaatje geeneens van deel 3 :{
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Je weet wel een van de lelijkste screens te pakken :p

    De game zit er gewoon_O_ uit.
    Vind de photo-mode wel wat tegenvallen.
    Het is allemaal wel strak, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de photomode van GT4, dan vind ik die toch beter/realistischer.
     
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gasten die ook nog naar de Expo gaan....PGR 3 Competitie

    Er maar plaats voor 32 man dus doe het snel, MM hier op BZX profiel :eek: Moest gewoon ff melden :cool:, de meesten komen haast nooit op de FP

    Owja en als dat bovenste plaatje van PGR3 is dan word ik een Nerd....
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat die foto's betreft.......vergeet niet dat PGR2 ook gewoon een hele mooie game is(naar mijn mening tenminste...nogsteeds) en et ziet er echt wel veel mooier uit hoor...........al die polygonen meer per auto kun je echt niet vertoppen ofzo, die zie je echt wel
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste... dat is echt geen PGR3 hoor, gewoon ene lelijke foto van PGR2 of een gameplay-pic van PGR1 :)
     
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren.....de eerste 10= binnen :)

    1up.com ( toch niet de minste ) 10 out of 10 :)

    zie www.1up.com
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sinds wanneer hebben je een Enzo in deel 1 :{ :+

    Jep was hier ook al tevoorschijn gekomen. Op naar meer :cool:
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff hinderlijk: "I don't think PGR 3 is a huge leap forward since PGR 2."
    Ja waarom dan niet? Hier schieten we weer is niks mee op.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ach...het is iets. :) Wat me ook opviel is dat hij zegt dat het er op HDTV's véél beter uit ziet. Ik dacht dat het er wel beter uit ging zien, maar het enige verschil hem in de scherpte lag en dat het verschil niet zó geweldig groot zou zijn.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    HDTV's geven ook alleen maar scherper beeld weer. Het is niet zo dat alle textures en effecten slechter worden :) Ach, we zien het allemaal wel op 2 december :+
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vergeleken met de video review van Kameo op Gamespot is dit zeer triest. Ten eerste geen score aan het eind, nauwelijks nieuwe footage, nog geen drie minuten lang en hij gaat totaal niet in op dingen zoals de in-car view en Gotham TV.

    Zelfs voor een preview was dit mager en niet erg informatief. Een review met weinig inhoud, goed, maar als je er dan ook geen cijfer achteraan plakt is het helemaal nutteloos.
     
  19. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er rekening mee houden dat de standaart NTSC TV's een stuk lagere resolutie hebben dan onze standaart PAL TV's. Daarom zal voor hun de stap van de standaart NTSC naar HDTV veel groter zijn dan van standaart PAL naar HDTV. Daarom is HDTV ook zo populair in de VS.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Cone Challange!!!!

    _O_

    *Download nog :+

    Edit: OMG die kerel heeft echt veel mazzel met zijn cone's. Maar waarom doettie cock-pit view, moeilijk 8)...Hoopt niet dat er enkele cone challange only cock-pit view gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina