1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik kan online geen een game joinen:confused: Bij elk ander spel wel, maar bij pgr niet...
    weet iemand wat er is?
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox live test connection doen bij network settings in je dashboard, denk dat je NAT strict of moderate is.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ok ik kijk ff

    //idd moderate, ik zal de 360 MAC ff in mn router zetten (weet niet of dit helpt, maar scheelt iig)

    //Mmm, had ik al gedaan... Wat moet ik doen?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21

    hmm niet op de n-ring, hoe wil je daar een air score halen als je minimaal 2 seconden met 4 wielen los wil zijn. Gaat niet lukken. Ik denk dat het ergens in Tokyo zal moeten
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb de badge zelf niet, maar van een maat van me begrepen dat je op het F1 circuit van de ring de badge kan halen. De sprong moet mogelijk zijn in de laatste slinger voor start finish.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik eigelijk doen met mijn foto's?
    Uitwisselen, of op mijn pc zetten, of alleen maar ernaar kijken?
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jullie hebben het over de Big Air batch ofso :9? Die heb ik gehaald in Tokyo bij die uber jump die je bijna op het einde hebt van de solo career. Je moet dan eerste bocht naar links en dan weer een bocht naar links, daarna krijg je al heel snel die uber jump. Het zit bij een time challange als ik me niet vergis :)

    Ik sta momenteel 381ste in Leugua 1 :). Dus 381 van de wereld, stomme fredkroket ook :p, veelste goed die kerel..

    Alleen naar kijken dacht ik...
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten we zéker dat je met PGR3 niet kan cheaten? :+ 8)
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf King Tuur en Alex V toch wel iets beter als fredkroket, gister even een paar potjes tegen Alex gespeeld en elke keer 2de :+ tegen Tuur werd ik ook 2de in elemenation en toen won hij over 3 laps met 20 seconden verschil :eek: :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja ik kijk eigenlijk niet naar KingTuur en Alex V. Ok ze zijn goed, maar tboeit mij niet zo. SpiNNeNMaN staat ook iets in de top100 zag ik. En er zullen vast nog wel goeie NLers zijn :cool:
     
  11. Celius

    Celius Guest

    Ik ga hem morgen kopen, want ik heb wel even zin om een potje te racen }:]
     
  12. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm. de auto lijst klopt niet, er zitte in het spel maar 3 TVR's in en 3 Callaway's, in de lijst staat er 1 ferrari en 1 Lamborghini teveel, en er zitte meer ford's in zoals de gt90 concept en de ford Mustang gt-r concept, en de MG XPower SR-V heb ik ook niet gezien.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben eindelijk weer aan de carreer begonnen, omdat die overschreven was door me live account.. In de eerste cup begonnen met zilver, toen ik die beker had, naar goud gegaan, en van goud naar platina gegaan.. Ik zit nu op 25,000 kudos na 6 races, dus ben wel redelijk tevreden :)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    damn.. rij ik net heerlijk aan de leiding op Live, dondert mn verbinding er weer uit.....
     
  15. DustMan

    DustMan Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Rankings

    Ik heb al even gezocht op het internot en het forum hier, maar kon het niet vinden:

    Is er niet ergens op internet een online overzicht van de xbox live rankings van Project Gotham Racing 3? Of andere games? Wel relaxt, kan je altijd even checken waar je staat
     
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij klopt ie wel hoor
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Weet iemand hier hoe je de Online Professional Archievement kan halen? Ik heb 50 online races gedaan, al een aantal x gewonnen terwijl ik als laatste starte, de race zonder een botsing eindigen, 3 winning streak al gehaald, en in elke race 'soort/groep' gewonnen. Dit alles in de online career mode.

    Maar wanneer krijg ik nou die Online Professional Archievement?? Ik weet echt niet hoe ik die kan krijgen! HELP ME
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    kan niet. bug...
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is dat echt zo? Kan je die niet halen?
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe weet je dat zo zeker? Het kan ook dat de omschrijving niet klopt, dat je bijv. "10 clean races badge" moet hebben ofzo... Is er al iemand met alle badges? O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina