1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Online Career moet ik er nog 1, race drift dingen nog 3 en career heb ik alles:)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :eek:

    Wat ook bagger is, is dat je te snel auto's kan kopen. Ik had na enkele races al de beste auto's per klasse in me garage staan, er is niet veel aan meer. Heb ook 12 miljoen credits, kan kopen wat ik wil. De lol van het kopen gaat er zo af vind ook. Ook die stomme vastloper op live (op je guide drukken) is storend.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    In deel 2 werd gezegd dat men blij is dat het nu alleen maar retesnelle auto's zijn.
    Toch vond ik het wel wat hebben bij PGR2 om met 8-en in SUV's of Focussen te racen. Was namelijk super close!
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    zal nog wel een patch voor komen denk ik...(voor die bug)
     
  5. Bj0rNL

    Bj0rNL Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet daarvoor als eerste starten en als laatste eindigen.
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat er nog geen officieel antwoord is. Misschien dat het nog gefixt wordt met een update ofzo :)
     
  8. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje,
    als ik gotham tv live of gewoon races online wil doen geeft hij aan dat ik met dit gamer profile niet erop kan, maar ik kan wel online career doen.
    waarom kan ik wel online career doen en niet gewone races online doen?
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Misschien een rare vraag maar welke lijstje geeft nu echt aan waar je staat omdat je ook leaderboards heb per circuit.
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De egte ranking is je online career ranking. Dit is het "algemene" scoreboard. Gotham Career -> Leaderboards -> Online Career -> World ranking.

    Daar moet je dus wel de online career voor doen ;).

    FF patsen :+ , ik sta nu 72e :p. 76 races gereden en 74 gewonnen.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Of je kan goed botsen;) Met one on one heb ik ook alles gewonnen:) Zonder die lui van de baan te beuken. Maar in grote races met 8 lui wil dat soms neit altijd... das wel jammer:mad:
     
  12. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb egt een scheithekel aan mensen die beuken. Ik race altijd eerlijk. Behalve als ik bij Stefan enzo in de lobby zit }:]. Dat is me tog een zooitje met de collissions on :9.

    Met one-on-one ben ik alleen verslagen door | w1shmast3r |. Die staat 11e van de wereld. Maar ik ben sneller dan um ^^. Alleen hij tikte mun achterkant aan en ik spinde. Maar als je een megaspannende race wilt zien moet je een race tussen hem en mij zien.
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde ook tegen die knakker en mij overkwam precies het zelfde :mad: ik reed half rondje op kop maar die gast bleef maar in mijn nek hijgen waardoor hij 1 tikje nodig had om mij van de weg af te rijden... ik heb hem gelijk feedback gegeven want ik vind gewoon dat het niet mag kunnen, net als al die gasten die in het begin de rem knop niet inhouden maar gewoon vol gas op iemand de bocht ingaan...
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorsprong werd langzaam groter. Had een seconde ongeveer zelfs, maar ik verneukte 1 bocht een beetje en hij reed naast me. En toen stuurde hij naar rechts met zun gezicht. Magoed, ik pak um de volgende keer wel.
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je, ik denk serieus dat jij de nieuwe kampioen van de wereld bent fredkroket. dat wil niet zeggen dat king tuur slecht is he;) maar echt overal sta je gewoon boven hem, laatst keek ik ff met je mee op gotham heroes om te kijken hoe jij nou zo snel ging ( buccaneer loop reed je ) maar je reed gewoon precies hetzelfde als ik, ik kon mezelf dus nergens op verbeteren je zal wel minder remmen ofzo
     
  16. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gebruikt een code, zodat hij niet slipt ;)
    Hij is te goed, hij rijdt altijd recht, nooit onder/over stuur, ongeloofelijk.
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik slip eigenlijk ook nooit, ja beetje driften soms in de bochten
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik ook, maar als je naar zijn ronden kijkt zie dat hij dat amper doet, eigenlijk niet.
    net tegen wat nederlanders gespeeld, (Blaab NL ofzo???) en dat was me een gescheld, erg vervelend, en heb ik ook nog een slechte ''review'' gekregen wegens onsportief gedrag, ik erger me daar steeds meer aan, die reviews, je ziet niet van wie je wat hebt gekregen, je kunt het ook niet herstellen....
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    baap nl, die bakt er niet zoveel van, tenminste als je hem voorblijft dan gaat ie fouten maken;)
     
  20. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook, heel vervelend. volgens mij zijn er meerdere die je slacht revieuwen omdat je wint en andere volgens mij ook het hele rijtje even een slechte review geven. Hecht er dan ook weinig waarde aan, voordeel wel is dat je ze minder snel online zal treffen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina