1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind dat review systeem ook een beetje fraude gevoelig.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff, ik net tegen een gozer. Hup, eerste bocht, meteen een beuk. Hij komt voor te liggen te aan de laatste bocht waar hij een fout maakt. Ik ga er op volle snelheid langs, huppa, krijg weer een beuk :mad:, en hij finisht eerder. Ik de hele tijd zeiken maar hij had geen mic. Krijg ik even later in het NL's een bericht van die gozer 'lekker voor je' oid. Zwakheid ten top. Meteen avoid player gedaan :)

    Btw gisteren was wel lachen, alleen zijn jullie toch een stuk beter. Maar ok, ben net wel op Gotham TV geweest en heb dus een Gotham Hero achievements gehaald :9
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik ook net :cool:.
    Dus dacht, moet tegen de top ofzo, maar kwam snel eerste máááár.
    Ze moesten natuurlijk in de laatste bocht mijn achterkant beuken zodat ik ging spinnen.
    6e geworden :{.
    Sp ownt.
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom? Van wat ik ervan begrijp stelt het niet zoveel voor maar zit er één voordeel aan. Geef je iemand negatieve rep, is de kans klein dat je die weer tegekomt bij matchmaking. Geef je iemand positieve rep is de kans groter dat je hem weer tegenkomt. Goeie gadget mi, hoop een hele zooi nooit meer tegen te komen die ik rep heb gegeven :D.
     
  5. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik gotham tv live of gewoon races online wil doen geeft hij aan dat ik met dit gamer profile niet erop kan, maar ik kan wel online career doen.
    waarom kan ik wel online career doen en niet gewone races online doen?
     
  6. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een stuurtje voor de XBox 360, of andere mogelijkheden om met een stuurtje te spelen?
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij doelt op mensen die onterecht reviews geven. Stel je je maar voor: jij wordt achterelkaar full speed in hairpins gebeukt door een kut puber en dan krijg jij negatieve review dat je aggressief was bijv. Je kan sturen wat je maar wilt, ook al is het niet waar snappez vous? :+
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat puntensysteem moeten ze maar weg doen.
    Heb gelukkig nog geen negatieve feedbacks gekregen maar er klopt in ieder geval geen zak van!
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah.. heb net een 360 en PGR 3. Heb even gespeeld. Moet zeggen dat het een beetje afgeraffeld lijkt. De game is een beetje gerusht als je het mij vraagt. De menu's zijn best wel onlogisch. Maar ik zal nog wat gefundeerde argumenten posten als ik verder ben.
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gek
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol ook weer zoiets. Rijd ik in een mooie race met iemand voor de 1e plaats. Uiteindelijk komen we bij een scherpe hairpin terwijl hij voorop rijd. Maar hij nam die bocht veels te snel ik gewoon normaal. Dus hij rijd in de vangrail en knalt met een bounce op mij waardoor hij helemaal achterstevoren gaat. Dan begint ie mij helemaal uit te schelden etc. niet normaal. Alsof ik er wat aan kan doen. Ja ik had kunnen stoppen maar dan gaan die 2 achter me er wel langs...
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd even de Online career ontlopen en lekker veel geraced voor de lol met JPRaceGamer, MetalMark en FredKroket. :+

    Zorgt toch altijd weer voor leuke en spannende races, wat een spel! :D

    Toen net toch maar weer voorzichtig eens de online career opgepakt en zowaar ik werd bijna niet gebeukt! :+

    Nog steeds sta ik in rond de 550e plaats ik ben nog steeds een HotShot van 27, ( ik was 280e en een Pro van 29) maar het ging dus weer goed. :+

    Ik heb dankzij Live ook eens kunnen praten met gasten als redrum (wiens naam ik niet kan uitspreken :cool: ) Pippin NL, MrCrap en nog véél meer 8)

    Live brengt mensen bij elkaar O-) :+

    Maar goed, zoals jullie zien ben ik nog steeds vol lof over deze game, het échte PGR gevoel blijft mijn gedachtes steeds maar als een warme vloeibare aardbeiensaus strelen. :+

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, het is gewoon een mening,

    - Wie heeft er ooit verzonnen dat de cone's geel moesten zijn? |:- Echt, deze keus snap ik echt niet. Weer zo'n voorbeeld dat er niet over nagedacht is. De eerste conechallenge die ik heb gedaan is weer ongeloofelijk simpel, ook op platinum, ware het niet dat ik die cone's gewoon niet goed zie.. echt irritant. Als je ergens aan gewend bent, en je vindt het leuk, ja dan kun je je ergeren aan dit soort details.

    - Geen classes meer. Iedereen rijdt met de beste auto. Je hoeft dus de langzamere auto's niet te masteren, want als je de snelle hebt gekocht, heb je de langzame niet meer nodig. Dat is wel jammer want dat maakt de scoreboards eentonig.

    - Onhandige scoreboards. Als je wilt weten hoe hoog je staat of wat het record is moet je weer helemaal naar een ander menu. Bij Cone Challenges heb ik de optie Race This Ghost niet gevonden. De leaderboards zien er goedkoop en onhandig uit. Bij PGR 2 was alles duidelijk en helder.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heer Stefan. Vond het gisteren al zo’n bekende naam. Speelde gisteren m’n tweede potje online career. Geen zin om constant naar achteren te kijken of ik niet gebeukt wordt. Kreeg in dat potje m’n Hero achievement, dus het was ook gelijk m’n laatste potje ;)

    Nicos. Die cones, ik erger me er ook aan. Vaak op stukken van de baan waar het van donker naar licht gaat zie je soms maar een cone. Of die andere rechts of links staat zie je dan niet goed, waardoor je op het laatste moment nog eens moet corrigeren. Vooral die challenges in London had ik daar veel last van. Je moet echt die baan uit je kop leren...

    Menu's, scoreboards vind ik ook niet super. Verder mis ik wat xboxlive opties (joinen, zien of iemand je invite heeft geaccepteerd/geweigerd). Maar om het spel afgeraffeld te noemen? Er zijn zoveel dingen wel goed, en perfect afgewerkt (tracks en de wagens).

    Ik ben nu trouwens bezig met die tijdrij achievement. Dat kost toch nog veel tijd zeg, op elke baan een tijd neerzetten. Maar dan merk je wel hoe irri die menu's zijn. Alles werkt met omwegen. Bijvoorbeeld als je in een stad een andere baan wilt kiezen of als je wilt weten of je ergens al een tijd hebt gezet. Dus het spel is ook in mijn ogen niet perfect, maar het blijft een genot om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik begrijp het wel pimmy, ik zie jullie probleem niet. Vind je het erg als mensen niet met je willen spelen? Je geeft alleen voorkeuren aan die bij random matches meegenomen worden in de keuze van je tegenstanders. Positieve rep heb je kans de gozer vaker tegen te gaan komen. negatieve rep laat het systeem je die gozer ontlopen. Ik heb nu 23% negatieve rep, dus een paar maal een dude gehad die niet met me wil rijden. So be it :). Zelf heb ik toch al snel 20 keer rep gegeven waar misschien een stuk of vier positief de rezt negatief en ik hoop ze niet meer tegen te komen :).

    Beukt iemand je wat je frustreert? Geef rep. Gwoon irritant? Geef rep. Goeie race? Geef ook rep. Op den duur maak je dus een groep aan waar je mee wil gamen en een groep waar je niet mee wil gamen. Rep kan je nooit van live bannen, daar is het andere meld systeem voor.
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    wat ook irritant is, is dat je niet ziet wie er praat of schreeuwt. Met namen die engelse kiddo's kunnen nogal een schelden en belachelijke uitspraken doen. Omdat je niet weet wie er praat kun je ook geen negatieve rep. teruggeven.
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig bijna nooit problemen met online career. Wel paar mensen gehad die mij als vangrail wilden gebruiken, maar als je gewoon goed in je spiegel kijkt, ben je ze altijd te slim af. Ik ben 1x omgetikt door iemand van rank 35 |:-. Magoed, die ga ik niet negeren, want als ik daarvan win, sta ik gelijk stuk beter :p.

    En nog over die cone challenges, daar ergerde ik me in het begin ook behoorlijk aan. Maar dat is gewoon veel uit het hoofd leren :9. Wat me ook opviel is dat als je gaat sturen het beeld iets vervaagd, waardoor je de cones niet goed ziet. Dus als je rechtuit rijdt moet je snel kijken :+
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet meer oefenen want ik kan die patatboer en die heavy metal mark niet bij houden, hou ik ze een keer bij dan rijden ze me wel tegen de muur:p

    en het is : Demol1t1onman !!! gewoon uit te spreken als: Demolitionman;)
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Grmbl... Kon gisteren geen games joinen, had mn pa een paar poorten in de modem dichtgegooid 8) Ik kon natuurlijk weer nergens dat http-adres vinden :'-( Hoop dat t nu gefixt is :9

    Nog even over die rep: Had het niet super handig geweest als je de namen van spelers boven de auto's op zou kunnen roepen (door bijv. de linkerpook in te drukken)?
    Als de naam dan ook nog bijv. geel worden als diegene praat weet je precies wie irritant is en wie niet. Als ik dat niet zeker weet ga ik ook geen -rep geven :)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  20. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die "breedbeeldbalken" tijdens de menuutjes ook weghalen? Ik kan het af en toe niet eens lezen door dat platte beeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina