1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Rechter shoulder button ;)
     
  3. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt volgens mij dat je kan zien in of bij de naam wie wat zegt. Wie praat er.
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de solo-career op platinum uitgespeelt en heb inmiddels al mn credits verbruikt. Nu heb ik 55 auto's gekocht. Weet iemand hoe ik nou de rest kan kopen, hoe krijg ik weer credits? Online career?
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wou ik ook al vragen:D
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, online carreer.
     
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx........moet ik de kabel er maar weer eens inpluggen.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Die breedbeeldbalken zijn echt irritant. Ik kan nauwelijks de beschrijving van de auto's lezen.

    Voor de rest leuke game. Het speelt weer heerlijk weg. En je hebt wel gelijk als je zegt dat je de cones uit je hoofd moet leren.. na een tijdje ken ik ze wel.

    Maar die Cone Challenges zijn vrij simpel, ook op platinum. Ik heb ook zo het vermoeden dat het komt omdat je alle wagens kan kiezen. De Ultima GTR rijdt super heerlijk, maar het wordt daarmee toch wel echt makkelijk. De GTR is een beetje de GT1 van PGR 2. Wat class gebonden races zouden het spel ten goede komen.

    Jammer dat de uitdaging een beetje eraf is.
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    De Cone Challenges simpel :| Ik heb op goud nog moeite met ze.....
    Heb je tips?
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik heb alleen de eerste twee gedaan. Gebruik een auto die goed slide, bijv. Ultima GTR of de Lamborghini Murcielago R-GT. De Lamborghini is misschien beter, maar die heb ik nog nooit gebruikt. De Ultima staat ook vrij hoog in de leaderboards. En dan is het een kwestie van een combo van begin tot eind.
    In PGR 2 was het soms nog wat lastig, maar aangezien je nu alle auto's mag gebruiken voorzie ik niet veel problemen.

    Ook nog een nadeeltje: bij de scoreboards kan je helemaal niet zien hoeveel spelers er in staan? Of kijk ik nu verkeerd?
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik let er nooit op hoe ik combo's maak en kán maken, en tussen de Conegates is zo weinig ruimte dat je niet een een 360 ertussen kan maken....
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een 360, als je met andere dingen veel meer punten kan scoren? :confused:
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moet ook niet tussen de cone's 360's maken. De 360's kun je het beste aan het einde maken. Dan kun je er heel veel achter elkaar maken. Bijvoorbeeld die eerste in London. Vlak voor de finish heb je veel ruimte en als het goed is ook nog wat tijd. Dan kun je 360's maken.

    Een combo kun je heel makkelijk met handrem verlengen. Slide naar rechts en slide naar links.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat is het juist;) Het hóé... PGR2 nl. nooit gespeeld:eek:
    maargoed, ik zal eens oefenen
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand welke auto's er allemaal in aanmerking komen voor de exotic car archievement??

    Ik heb de genoemde wagens al, maar dan moet ik er nog 3... Heb al een paar auto's aangeschaft waarvan ik het vermoeden had dat deze in aanmerking zouden komen, maar nee hoor..
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had dit topic doorgenomen en kwam het daar niet in tegen vandaar..
    Maar bedankt in ieder geval..
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister toen ik PGR3 aan het doen was kreeg ik een style racer badge... Bij mijn achievements staat echter niet dat ik die gehad heb??? Of is dat weer iets anders?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    een style racer badge was dacht ik (correct me if i'm wrong) dat je een race helemaal schadevrij rijd dus geen enkel beukje ergens tegen aan ook niet tegen een auto
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen. 360's maken is de enige manier om bij de top te komen. Met andere woorden: 'donuts' = slides en 360's. Zo kun je dus bij die allereerste Cone Challenge 126000 Kudos halen. Kijk maar eens naar die replays.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina