1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh ja is ook te makkeijk. :) PGR2 is echt zo freaking moeilijk als je het vergelijkt met PGR3 :p
     
  2. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens nog met iets anders credits verdienen dan met solo career? Kom namelijk nog 3 auto's te kort om ze allemaal te hebben, en de bijhorende badge te krijgen, maar heb geen Credits meer.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je bijv de laatste race ff 5x over doet op easy ff snel dan heb je al genoeg credits om je 3 auto's te kopen. Je kan ook Online Career doen maar dan duurt het langer, dus gewoon de aller laatste race (F1 circuit, reverse, 3 laps) een paar keer over doen. :)
     
  4. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt die credits dus elke keer je die race opnieuw wint? Dat is wel easy dan :)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, dat is domme :mad:. Want als je alle auto's al hebt dan heb je nog bergen over van credits.
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    of je voegt ze gewoon zelf toe ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zoiets doe je toch niet zonder toestemming he :eek:

    O-) :D
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    hoezo niet? je voegt tog gewoon mensen toe, iedereen accept het toch wel, als je mensen gaat vragen om jou toe te voegen dan heb ik echt zo iets van... ja luie *** flikker lekker op

    ze hebben de CPU's op alle niveau's vesterkt behalve in de bochten, en op de F1 circuit komen ze het langzaam daardoor, die chicane kost hun 5 minuten ofso, en die laatste boch (als je hem reverse doet, en anders de eerste), daar gaan ze ook maar met 20 doorheen
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waha :p

    ik heb juist het tegenovergestelde: als ik niet weet wie het is dan blokkeer ik gewoon die persoon, ik wil graag weten met wie ik te maken heb ;)
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    gozer wat lul je bijna geloofwaardig. Er is een medaille geloof ik zelfs voor 15x winnen en ik heb alle medailles die je kan halen behalve die voor complete 100 online races. En anders had ik 12 races op rij gewonnen, zo moeilijk is dat niet bij 1 v 1 pik. Naja voor Ramon NL natuurlijk wel want die is zo vlug als dikke stront tegen de berg op met wind tegen.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd, voordat je het weet zit Bin Laden aan de andere kant van de lijn :eek:
    Mijn friendlist is nog altijd empty :'-(
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoeveel trophies zitten er in de solo carreer ? :)
     
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    21 volgens mij, staat iig onder achievements en dan trophies.
     
  14. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
  15. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de foto's die je maakt ook op je pc krijgen ofzo?
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    heb nu 13 trophies, deze week vol voor de overige 10 daarna uitspelen op goud enz, en moet het online gedeelte nog ontdekken :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dan moet je je xbox ombouwen als het goed is, net ff snel die thread door gespit. Klikkerklik

    Moet je maar ff kijken :)

    Je kan ook gewoon foto's maken met je digitale camera en dan zo op je pc gooien :)
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was met die pilonnen aan de gang, medium haal je gemakkelijk. Maar hoe haal je de hogere medailles, want daarvoor moet je erg veel kudos voor halen!
     
  19. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    snapt iemand het online ranking system?

    ik ben namelijk sinds een week bezig om mn laatste achievement te halen (online pro) maar het wil nie opschieten! gisteren war ik na 20 races (urban rally) te hebben gewonnen eindelijk 16 geworden ik stopte ermee en wou vandaag verder gaan. ik win vandaag mn eerste race weer en ik ben weer lvl 15!! :mad: ik heb nou alweer 5 races achter elkaar gewonne maar nog steeds 15! heeft iemand misschien wa info over dit systeem of tips want ik wor gek!
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alles aan melkaar linken, en veel slippen tussendoor zodat je je link behoudt.


    Tsja als je veel wint ga je telkens plekjes omhoog. Valt weinig uitteleggen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina