1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt me wel. Je kan met Silver ook gewoon andere dingen downloaden en patches van bijv. CoD2 worden dan ook automatisch gedaan. :)
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke bedankt he;)
    Dan weet ik t wel...live zilver:9
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 heeft er een nieuwe achievement bij:

     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    chill :D. 0 achievements zeker :cool:
     
  5. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ? heb ik iets gemist?
    Bij mij staat ie er nog niet hoor...de 17e kwam toch de patch uit?
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik het verkeerd geformuleerd 8) Herziening:

    Dan was het wáárschijnlijk die keer dat die STEEL SH4rk erbij zat :) Maar ik heb ook tegen JP online career gedaan en die heb ik ook 1x verslagen en 1x van verloren omdat hij mijn achterkantje wegtikte, he JP;):D. Dus als ik Fred zie zal ik niet leaven maar de strijd aangaan 8). Ik lust je rauw
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad vreselijk. Een maand nadat het uitkwam was ik professional 28. Nu ben ik hotshot 24. Als je een race met 8 mensen erin wint dan stijg je ongeveer 30 plaatsen. Word je echter 2e of 3e of door beukers eindig je nog lager dan zak je meteen 200-600 plekken per race. Mijn winpercentages zijn bijna overal meer dan 50%

    Nurburgring Nordschleife Driversclub: 16 played 9 wins
    Breakneck racing: 25 played 15 wins
    Nurburgring F1 challenge: 52 Played 22 Wins
    Gotham Duelling: 40 played 32 wins.

    En ik blijf maar dalen.. nou leg me dat eens uit...
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is inderdaad best wel wazig ja..:eek: . Als ik het zo zie, is het erg vreemd dat je maar blijft dalen...
     
  9. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je meer racen? of misschien maakt het nog uit met hoeveel kudos je wint of met welke auto op welk circuit? ik verzin ook maar wat want de manier van berekenen staat volgens mij nergens of weet iemand waar dat te vinden is? welke ranking is trouwens het maximum?
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde het spel vorige week weer een keertje, maar ik ben er maar weer mee gestopt. Bij online career ben ik in een paar uurtjes bijna 10.000 plaatsen gedaald (mensen die niet remmen of gewoon beuken) en bij Playtime kan ik geeneen server joinen... :'-(
     
  11. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Gangsterdwerg zijn wel heel mooie scores, moet goed gaan komen!Ben ik iig alvast jaloers op. Ik kom denk ik zelf max. op een procent of 20.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    10000 plaatsen? :eek::eek::eek:
    Dan heb je ook wel beroerd gereden lijkt me :9
     
  13. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat valt best mee, ik had het al een lange tijd niet meer gespeeld. :p Maar er was bijna niemand die normaal kon inhalen, ze moesten iedere keer weer even je achterkant aantikken zodat je 180 graden omdraait. Of dat ze in een bocht op volle snelheid aan komen rijden en mijn auto als vangrail gebruiken. Ik stond ergens in league 11 (niet goed, ik weet het), en nu ergens in league 21 dacht ik.
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me nu juist opvalde is dat sommige auto's last hebben van soort van karteltjes vooral op het dak van de auto aan de voorkant ben ik juist of ben ik zot aan het worden of is mijn xbox aan het sterven.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op een normale TV speelt kan dat voorkomen ja, als je op een HD-TV speelt zou ik het niet weten.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zou dit kunnen komen door de anti-alaising en dat ze niet volledig het spel op 720p hebben gemaakt maar op een lagere resolutie
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb op Gotham Duelling, 211 gespeeld en 179 gewonnen :)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van 300 races gereden en 200+ gewonnen. :)
    Hoogst rank was 308e als Pro van 28, nu ben ik een HotShot van 26 en 760e van de wereld, maar komt vooral door noobs die gaan slingeren bij de start, die je gaan opwachten of die je er gewoon afbeuken. |:-
    Is ook vooral de reden waarom ik het niet meer doe, téveel onsportieve mensen, enigste manier is gewoon voortdurend met Friends doen, maar zoveel heb ik er niet voor over. :)

    Niveau van Experts is ook trouwens bedroevend slecht, die race je er met 2 vinders in de neus uit. :{ Ik kom die namen ook nooit tegen in de Leaderboards, de Online Career is gewoon puur mazzel hebben met je tegenstanders.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto-update is er, maar als ik nu iemand probeer te joinen via playtime dan zegt het spel dat ik bepaalde content niet heb en ik word dan doorverwezen naar de marketplace terwijl daar niks te vinden is |:-
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Op majornelson stond de volledige omschrijving van de patch

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina