1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Inbranden? What the hell? 8)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zij hebben een plasma scherm. En ook al betwijfel ik het dan je ouders al wel geen 200 a 300 uur hebben gekeken (zolang was toch nodig) gaat dat echt niet zo snel meer inbranden.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    I know, I know. Maar ik wil gewoon geen risico's nemen. Het was geen TV die je bij de aldi kan halen. Je zit al snel 30 à 40 minuten te gamen en met name die fel witte randjes in de HUD bij games zijn dodelijk voor je scherm. We hebben er al lang 300 uur opzitten en zijn in die periode ook voorzichtig er mee omgegaan (veel zappen, contrast op een laag pitje) maar stel je voor O-) En boeie dat die HUD uit was... met controller kan ik nu toch geen goede tijd rijden en ik kon hierdoor extra van de graphics genieten :) Alleen het 5.1 geluid ontbrak, maar man wat een ervaring joh.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop je zo'n dure TV en dan kun je zoiets krijgen, lekker dan.
     
  5. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gister ook dit spel. Heeft iemand goede tips voor beginners? :D
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Laatst bij me zus op 117 cm LCD sony bravia me 360 aangesloten, das ook wel dik gezicht zo fucking groot:thumbs: trouwens 30x30tegel weet jij al welke race, en met welke auto we rijden woensdagavond??
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh is dat morgenavond weer 8). Erm baan kan niet vinden....

    Toruwens: Filmpje van iconic masters. Niet mijn lap, misschien zometeen maar eventjes doen, battery-en zijn weer opgeladen :cool:

    Oefening baart kunst :cool: Ga vaak van buiten naar binnen in de bochten en probeer zelf te schakelen.
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt zelf schakelen echt? Mijn ervaring met andere games leerde mij dat het voor geen meter rijd :)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Scheelt enorm ja :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zoals Bargeman ook al zei, het scheelt idd veel. Bij de meeste arcade games helpt het geen moer, maar PGR is een uitzondering. In het begin is het rond uit bagger, maar als je het eenmaal door hebt werkt hoe het werkt, werkt het geweldig. Zo hoef je op sommige banen maar 2x teschakelen, nou dat is niet veel :cool: En je bespaart er toch een paar tienden mee..
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    was het niet las vegas reverse met een lambo gallardo?? iemand?

    Edit 52:02 al een keer 3 tienden eronder gezeten maar laatste sectie moet harder!! :-(
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Mark, bedankt voor dat filmpje en je instructies :9 Ik moet zeggen dat ik het nog raar vind om zo laag in zijn 4 te rijden door die laatste bochten, maar het werkt wel :thumbs:

    Ik had 53.06 en verbeterde dit opeens in 52.75
    Heel gek, ik verbeterde mijn 52,75 in een 52,59 terwijl ik een muur schaafde en in bocht 5 niet de ideale lijn naam, dus ik had egt zoiets van huh? :9 Dus Ik denk dat ik nog lager kan dan deze tijd, maar tot nu toe iig

    52.59 (132ste weer :D)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, that's plasma hè. Maar het beeld blijft subliem.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 50.85 van die Bradley is wel te doen. Ik sta momenteel op een 51.31 met als 1e sectie een 18.09. In bocht 3 raak ik nog de buitenkant bij het uitkomen. Zodoende is mijn 2e sectie erg brak en ook de 1e sectie kan nog 0.15 vanaf. Ik reed daarnet 17.94 en bij de 2e split zat ik 0.36 onder mijn tijd. Helaas werd ik zenuwachtig anders had ik dus een 50.95 kunnen rijden... maarja ik ga van de week wel weer effe proberen, wil iig een 51.1x rijden...

    Trouwens NemoMeMeliorEst en ik gaan nu playtime doen. Als er mensen zijn die willen joinen dan hoor/zie ik het wel..
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Pers er net trouwens een 51.17 uit :D

    Edit 51.08 8) 6e tijd
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dean had een 50.6 wtf :9

    Ik kan me herinneren dat ik vorge keer 50.2 reed ofzo, ik weet het niet precies meer.
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    netjes pik! ik gaat morgen ook nog wel ff proberen eindelijk avondje vrij, enne Mr stefan jij had een dikke 53.xx :D
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( MAMA!!!!!
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja?
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    "Oooee ooeeh, I don't wanna die..."


    lekker ontopic :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina