1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je moet gewoon ff een leuke groep te pakken hebben, dan komt PGR3 tot zn recht, gwoon lkkr racen met mannen van je eigen niveau.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en lekker eigen auto kiezen, want de Ferrari F50 ging alle kanten op hehe.
    Ben er niet zo goed in (Call of Duty 2 gaat een stuk beter ;)), maar op eigen niveau is het inderdaad wel geinig. :)
    Vind persoonlijk shooters wel leuker online, gaat allemaal wat sneller. :)
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet want soldaten lopen geen 300 km/h en autos wel 8). Maar soms kan racen mét botsen juist ook een kick geven, mits je elkaar probeert in leven te houden en gewoon iemand fair probeert in te halen. Dat is echt gaaf!
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die achievement van ghotham hero.Ik zie juist dat ik die nog moet hebben
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Online Career spelen, en dan moet je tegen iemand spelen die level 20+ is. Dus eigenlijk gewoon hoog in de leaderbords van Online Career komen.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je tijden gaat vergelijken neem ik aan dat iedereen op hetzelfde parcour rijd. Welke is dat? Kan ik alvast beginnen met oefenen heheh.

    Zelf heb ik weinig met online racen ongeacht op welk platform en game. Vaak kom je mensen tegen die botsautotje spelen terwijl ik liever nette en snelle ronden rijd.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    London
    Westminester Tour
    Ferrari Enzo *B klasse
    *Manual

    Reed zonet een dikke halve seconden onder mijn eigen tijd in de 2de sector, verneuk ik het laatste gedeelte zwaar, naja staat nog steeds 36ste...
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem gewoon door een race te rijden die blijkbaar op Gotham Live TV te zien was. :9 Had het niet eens door, dus keek de beschrijving na en stond dat het te zien was op Gotham TV.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar goed dat ik dat niet gezien had dat mijn race werd uitgezonden, anders was ik doodnerveus geworden. :+

    Maar het was toch weer een achievement extra :9
     
  10. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 keer geraced, 3 keer gewonnen, lvl 24 = achievement
    Maar niemand speelt het meer.......dus hogerop komen is lastig...
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch ook op 1 xbox met zijn 2e tegen elkaar?
    Want ik kan het nergens vinden |:-
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe beter dan ik, ik heb het 1 x kunnen spelen, sindsdien alleen maar voor niets gewacht. Blijf ik lekker hangen op level 6. \o/ :lol:
    Net even aantal Ferrari's gekocht, hoef er nog maar 3, dan zit die garage ook precies vol (3e garage). Allemaal rood. :9
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga naar Playtime --> Play on this Xbox360, druk op Y (niet op A). Log andere controller in. En ga dan weer naar Playtime --> Play on this xbox360 en druk op A :)
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel omslachtige methode, geen wonder dat hij het niet kon vinden. ;)
    Zijn er trouwens nog wel eens Xboxworld evenementjes? Meen ooit zoiets gelezen te hebben, een host met enkel XBW leden.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is ooit een XBW competitie geweest, maar dat ging alleen om de beste tijden :)

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78236
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gekeken naar de huidige toernooien en zag dat het alweer eentje was met Manual.

    Toch maar even geprobeerd, ik ben toch al van plan om daarmee te oefenen en als 'nog-nooit-eerder-gereden-met-manual'-speler ben ik nog wel redelijk tevreden met 1.14.71

    Ik moet het nog wel wat onder de knie krijgen, zit wat te experimenteren met welke versnelling ik de bochten moet nemen en soms hield ik me daar teveel mee bezig waardoor de bocht niet goed verliep. Het zal wel een kwestie van wennen zijn, misschien binnenkort maar weer eens oefenen. :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Alle bochten in z'n 4 behalve het technische gedeelte... die moet in z'n 3 (links rechts rechts links).

    Zit zelf op de 1.13.11 maar heb er al vaak genoeg 2 tiende ondergezeten. 22ste atm.
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, het klopt ongeveer met hoe ik het deed. Bij de eerste bocht twijfelde ik tussen 3 en 4 maar meestal deed ik 3, hetzelfde geldt voor de tweede bocht.

    De rest heb ik precies hetzelfde behalve nog bocht 6 (naar links) en 7 en 8 (eigenlijk één bocht naar rechts), deze deed ik ook in z'n 3 maar ik zal het wel eens anders proberen.

    Het testen wat sneller is voegt wel wat toe, hopelijk staat m'n NAT weer op Open zodat ik weer normaal kan kwalificeren en anders doe ik wel RATC.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij hoeft je NAT niet op open te staan voor kwalificaties, dat is alleen als je lobby's wilt joinen.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik had nog een 1.13.5x gereden ofso. Brakke tijden FTW?
     

Deel Deze Pagina