1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kapotte rechter trigger denk ik dan.

    En Nemo nee je krijgt geen nieuwe punten meer :)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met allebei mijn controllers en mijn 2 stuurtjes (Madcatz MC2 en Logitech DriveFX).
     
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd verbeterd van een 54.75(36ste) naar een 54.43(21ste) :b:

    Zit nu heel close bij jou Anton denk ;)
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ben dus uiteindelijk 16e geworden
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice, ik 10de. De lambo tourney is ook weer oersimpel. Na 5 laps, 34ste ofso, naja zal wel goed zijn 8)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik krijg de game dit weekend! Lekker op tijd :+
    Het staat vast wel ergens genoemd, maar in welke view komt deze game het beste tot zijn recht?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Grafisch gezien natuurlijk cock-pit :) Zelf rijd ik het lieft 3rd person, net als de meesten hier. Dan heb je zo nu en dan een uitzondering die bumpercam rijdt :) 'T is maar net wat je zelf het fijnst vind.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik rijd zelf altijd in cockpit view, vind in third person racen altijd zo raar aanvoelen. En zo'n leeg beeld (bumpercam) vind ik ook net niets.
    Spelen jullie ook met manual gears eigenlijk?
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe zelf bumpercam omdat ik dat gewoonweg fijner vind rijden. In het begin deed ik wel buiten de auto zodat ik de mooie auto's nog eens kon zien. Gewoon kijken wat jij het fijnst en leukst vind.

    Ja ongeveer iedereen hier doet manual gears :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    manual?! :eek:
    heb ik echt nog nooooit gedaan, wordt drama dus :9
    nog andere tips voordat ik aan deze klassieker begin (incl achievements, want ja die vind ik best geinig)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hoeft ook niet perce manual hoor :) Maar online scheelt het wel iets.

    Als ik jou was zou ik gelijk op platinum beginnen (hoogste moeilijkheidsgraad). Maar dat is helemaal niet zo moeilijk. Misschien dat je in het begin alles moet leren en beter op goud of zilver kan zetten hoor. De career uitspelen geeft je al een hoop achievements. De online career is zo dood als het maar zijn kan dus dat gaat of heel lang duren of het gaat je niet lukken om de achievements te halen.

    Verder is het slim om de beste auto's uit de klasses te kopen dus o.a:

    - Ferrari 355 / Nissan
    - TVR Sagaris
    - Ferrari F40
    - Ferrari Enzo
    - Ferrari F50 GT

    (Er zijn meer goede auto's)

    Tja en qua racen moet je dus zo snel mogelijk door de bocht. Dat is het belangrijkst dus van buiten naar binnen, niet te veel remmen over de curbstones mag. Gas los is vaak een betere manier. En gelijk weer snelheid maken. Dus gewoon de standaard race dingen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb tot nu toe alleen nog maar 100% arcade geracet: Burnout, NFS most wanted en Flat Out. Voor mij dus geen standaarddingen en dus nuttige info, tnx!
     
  13. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de archievement, arcade player haalt?

    Arcade Player

    Discover Geometry Wars 1 and 2
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geen id? Denk dat je even rondje moet gaan lopen in de garage, en dan even spelletje op de speelkast spelen. Denk dat je hem dan krijgt :)
    Dacht dat elke garage zijn echte speelkast heeft.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet op de 2 arcade kasten spelen in de Garage, Druk in de garage op more... en vervolgens op walk around in the garage. Ren naar de kasten. Let op, elk kast heeft zijn eigen geometry wars, één heeft deel 1 en de andere deel 2.

    Als je eventjes hebt gespeeld en je stopt je GeoMetry wars spelletje kom je wel weer helemaal terug in het begin van pgr3, ga dan weer naar de garage en speel de andere kast. Sluit je hem weer af, dan zal je hem moeten krijgen.
     
  16. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, heb hem.
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Platinum vind ik anders best wel erg pittig, denk dat voor de casual player zilver de beste optie is als begin. Goud als je confident bent.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Goud als je beginner bent, platinum als je de controls een beetje onder de knie hebt :) Zilver is echt te makkelijk. Geblinddoekt-achteruit kan je de game op zilver uitspelen :9
    Cone-challengens e.d. lijken wat lastig, maar als je het een maal onder de knie hebt, gaan ook die op platinum redelijk eenvoudig.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wil je PGR3 direct goed leren spelen, ga dan wel op Platina spelen. Zilver is echt te simpel. En het grootste verschil tussen zilver en goud. Tussen goud en platina is maar minimaal....
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben gewoon ronduit slecht in racen vergeleken met jullie volgens mij. Hoogst behaalde achievement is het perfect uitspelen van burnout, maar in die game boeide het niet hoe snel je de eerste 90% van de race speelde. Iaw ik ga goud proberen, maar vrees voor zilver :+
     

Deel Deze Pagina