1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 10 jan 2006.

  1. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn pgr3 al teruggebracht maar dit weet ik nog wel. :)
    kies 'play on this xbox 360',
    dan kies je je opponents,auto's...
    en dan staat er ook dat je op de X (kan zijn een andere knop :p) moet drukken om een speler toe te voegen.
    zo denk ik :)


    /Edit:: mijn probleem was een fout in de disc, dus heb hem maar teruggebracht en quake4 genomen. :+
     
  2. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op Y drukkken of de persoon zich ondereen profiel laten inloggen met zijn controller
     
  3. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja het was de y-knop :D :D :D
    maar de meeste info. heb ik toch gegeven :) :p
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Earn the Following Badges:
    - 25m powerslide
    - 10x Combo
    - 25k Online Kudos
    - 1k Kudos in a race
    - Kudos for every maneuver

    Zijn dit nou allemaal losse badges?
    En die laatste is de grote uitleg in het begin van de thread?

    Ben vandaag zomaar Gotham Hero geworden :9

    edit: Oja nog een vraagje...
    Ik ben nu rank 2 en heb nog iets van 48.000 kudos nodig voor rank 1. Wat betreft de solo career ben ik wel een beetje op het beste van mijn kunnen, kan platinum net niet halen. Maar omdat ik veel heb gespeeld met die Mercedes GTR, die niet zo veel drift, heb ik niet genoeg kudos voor rank 1. Kan ik nog op een andere manier die 48.000 resterende kudis verzamelen, want zoveel haal je niet zo makkelijk bij online career toch?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bestaat er in pgr3 een optie dat je delen van een track kan oefenen? Dus dat je steeds 1 bocht uit een bepaalde track herhaald? Dacht dat zo'n optie al in Forza zat dus in pgr3 zou het ook moeten kunnen.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja losse badges, neen het zijn gewoon onderdelen. 10x combo is gewoon een paar keer heen en weer waggellen van je auto, niet zo moeilijk. 25k Online is helemaal simpel, je rijdt gewoon 25 keer bijv een baan en je haald sowieso wel elke rit boven de 1000+ kudos. Ik deed het in 1 keer, One on One score is 35443 8). 1000 kudos in een race is tedoen. En kudos voor Every Maneuver zie Pagina 1 en 2 vand eze thread.

    Voor rank 1 moet je gewoon die Cone Challange doen, ok het is moeilijk maar als je het dan hebt gehaald dan heb je ook direct die Rank 1 tepakken.

    Kan niet. :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Die gozer quite zeker :+ Had ik ook een keer. Meteen bij de start ging zo'n gast weg, ik liep de hele tijd te driften, kom ik over de finish met iets van 20.000 kudo's :p
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, was wel grappig opzich. Maar had maar iets van 3 banen geslipt van de 6, ahd geen zin meer :9
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke tnx. Die style badge heb ik nu :)

    Voor die resterende 25.000K heb ik ook ontdekt dat je gewoon nog een keer een race op een lager niveau kan rijden (heb alles op gold gedaan in 1x), dan krijg je ook gewoon nog de Kudos. Eitje dus om Rank 1 te halen nu.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan heb je nu het moeilijkste gehad. Die 25K is wel tedoen ;)
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu toch aan het proberen zoveel mogelijk platinum te halen.
    Ik kom erachter dat je voor Hot Lap en Timed Run lang niet altijd de snelste auto moet nemen. Ik deed er echt uberlang over om gold te halen bij een bepeaalde timed run met een Mercedes CLK-GTR, waar ik het meeste mee heb gedaan op gold. Nu reed ik hem met 3 sec over uit op platinum met die Concept GT-500 :)

    Alleen die cones he...voor platinum moet je gewoon al die pionnetjes in 1 combo hebben, of hele gekke fratsen uit gaan halen tussen die pionnen in...pittig. Zal eens kijken hoe die cones gaan met die RUF Concept, hiervoor staat dat die ook wel geschikt is voor de cones :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja de juiste auto is heel belangerijk, zo kon ik met een bepaalde een platina onmogelijk halen en deed toen een andere auto en had hem in 1 keer. Beetje vage niveau's...

    RUF concept krijg je toch als je rank 1 haalt? Of is dat gewoon een standaard auto :+
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, bij Rank 1, oftewel 475.000 Kudos, maar die heb ik nu wel :)
    Wil nog graag die platinum halen, die online professional lijkt me wel erg moeilijk. Zijn ook niet al te veel mensen die die hebben.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft hem.. hij is nog niet te halen.
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow? :confused: Waarom?
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bug.
     
  17. Dolphin NL

    Dolphin NL Dolphin NL

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR3 op hardcore uitgespeeld. Was niet echt supermoeilijk, alleen sommige races heb ik echt zeker 20 keer geprobeerd. T is natuurlijk wel iets om trots op te zijn :p
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds zaterdag heb ik ook Project Gotham Racing 3. Ik speel alles lekker rustig en ga niet gehaast door de career heen. Ik heb nu ongeveer 9 cups. Ik race altijd alles op goud (paar platinum). Ik haal het bijna altijd wel in een keer. Op enkele na. Ik ben van plan om zo veel mogelijk badges te halen. Ik heb alleen een paar vraagjes: De badge "10 Races Back to Back win" ofzoiets. Daarbij moet je dus in de career 10 wedstrijden achter elkaar winnen. Geldt dat aleen bij de Streat Races of gewoon bij elk onderdeel? Ook de badge met "10 Races Back to Back clean" vraag ik me dat af. Mag je hierbij wel een paar krassen op lopen tegen auto's en zachtjes tegen de railing. Of mag je echt helemaal niets op lopen? Ik dacht dat je geen clean race had als je wat harder tegen de kant aan beukte dat je rechts boven je kudo's rood worden. Is dat ook zo? En kan je dezelfde badges halen op een lager niveau? Anders doe ik alles even snel op zilver. Als ik dan de badges erbij heb even snel op goud. Als je die 10 races achter elkaar moet winnen. Kan je dan nog wel re-start doen of geldt dat ook als verliezen?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

    Teveel vragen jij :+

    Maaruh, ja ik neem aan van wel. Gewoon 10 racews achter melkaar winnen. Clean Race is gewoon dat je nergens tegen aan beukt, je kan wel tegen een muur aan rijden maar zolang de kudos meter niet rood word heb je dus geluk. Tuurlijk kan je hem ook op lagere niveau halen :). Als het goed is kun je gewoon restart drukken.

    Als je slim bent doe je gewoon 10x een DriftChallange op Steel (makkelijkste niveau) dan hoef je maar een slip temaken en dan heb je al 1 gewonnen. Gewoon ff niet de muur raken en je hebt die 2 badges zo gehaald.

    :)
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah oke bedankt maar kan je ook 10 keer achter elkaar dezelfde race doen om het te halen? Dat zou wel erg makkelijk zijn! En over die Styl archievement. Kan je die alleen halen als je live hebt? Er staat iets van 25k online...
     

Deel Deze Pagina