1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, geen ingame screen dus. :)
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, nu je begint over die in-car view...die wordt ook erg mooi. Misschien dat onze geachte poststarter wat screens ervan wil zoeken? Ik weet zeker dat ze er zijn en degene die ik gezien heb zijn zeker mooi!!

    en @ ITNL3: Er zijn al wel veel ingame beelden te vinden van andere Xbox 360 games. Graphics waren goed in orde vond ik. Als je sommige pers hoort [die eerst negatief waren] zijn ze nu ook positief. Klein voorbeeld is de PU. De Xbox 360 zou tegenvallen, maar na privé feestjes van Microsoft en wat beelden van games leven we nu in de omgekeerde wereld wat hun mening betreft. :)
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    oeps, die pist had ik over het hoofd gezien.

    nouja, dan maar wachten op echte in-game screens. hopelijk zien die er ook goed uit.
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het spel echt niet goed gespeeld, want zelf schakelen is en blijft altijd sneller.......zucht |:-
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit zijn wel degelijk in-game screenshots, op alpha hardware. Niet 'in-game' als in, iemand speelt en je neemt een screenshot. Wel in-game als in, dit is de engine die het real-time renderd en iemand 'zou' het kunnen spelen op dit moment, het shot is alleen van een hoek genomen die wat interessanter is.

    Verder is de 'in-car' view te zien in de video's. Hier hebben we die staan:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1106

    Zijn geen screenshots van, vooralsnog. :)
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    lol alex begint weer over de schakel issue :p, volgens mij is auto schakele echt niet zo langzaam als jij denkt, bij manual kan je gewoon iets langer in het rode blijven waardoor je een klein voordeel hebt (is overrigends niet echt lekker voor de auto zelf :p), maar de grote verschillen kan je er echt niet mee maken hoor, zeker niet als je het over races hebt die niet echt lang duren, mischien is verschil op kleine banen hoogstens 1 seconde, wat naar mijn inziens niet echt opzienbarend veel is, voor mij dus ook geen reden om de manual veel effectiever te maken dan het nu al is

    Eingelijk ingme view, daar hebben we nou zo lang op moeten wachten, vond het eigenlijk vreemd dat er geen in car view was in gotham2 , was echt een fout van ze, ach nu wordt het hopelijk goed uitgewerkt, maar ik hoorde dat langzamere auto's er niet meer in zouden zitten??, dat zou best triest zijn, ik wil standaard in een mini cooper rijden, vind ik bij gotham 2 ook nog steeds fun, en al die mooie classics, zou echt rotstreek zijn als ze geen langzame auto's erin zouden stoppen, voor mij zal dat een groot nadeel zijn :confused:
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna wel zeker dat het er niet ver van af zal zitten qua looks. Het is gerenderd en het zal toch zoiets moeten zijn anders kan je het spel even goed voor deze xbox uitgeven. auto's lijken we wat dat betreft het makklijkst realistisch weer te geven :)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kunt er echt grote vershillen mee maken. Geen 2 sec. ofzo maar het gaat bij races vaak om tienden van een sec. Je kunt bijvoorbeeld eerder terugschakelen als waardoor je meer trekkracht onderin hebt etc.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb ik het dus in de trailer zelf gezien...ook goed O-)

    Het is helaas voor jou waar. Er zitten voornamelijk alleen supercars in PGR3 [heb ik tenminste gelezen in een bericht van Bizarre ergens]. Van de ene kant wel jammer omdat het heel anders rijdt, zo'n classic. Maar je kunt niet alles hebben. Als ik PGR3 maar snel kan spelen vind ik het best. :D Er zijn nog altijd 80 auto's in het spel te vinden dus variëteit zal er zeker inzitten. Tussen de supercars zitten ook veel verschillen. :)
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het spel richt zich op exotische auto's, Forza en zijn vervolgen zullen de 'algemene' auto's bevatten, Gotham de exotische auto's en meer arcade gameplay.
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar toch vind ik het een naaistreek, ik vond de klassensystemen van de pgr serie juist zo apart, je moest met de mindere auto's spelen, en soms vond je dan zowaar een auto die je echt gaaf begon te vinden ook, in pgr1 zaten mindere auto's, in pgr2 zaten mindere auto's, en nu oppeens niet meer?, ik wil niet realistisch rijden in een mini zoals in forza of gt4, ik wil lekker arcade achterover kunnen hangen op de bank spelende op de nurburging met een MINI COOPER S, hopelijk wordt pgr3 niet zo goed en vallen de verkoopcijfers terug, zodat ze bij deel 4 weer terug naar de roots gaan, met mindere auto's, echt een slechte actie van bizarre, net zu ik al een beetje enthausiast was over de in-car view :mad:
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we even afwachten tot we de echte details weten voordat we conclusies trekken. Wie weet zit de Cooper er toch in.

    Even wat informatie afwachten. Persoonlijk boeit het me niet zo, en volgens mij gaat het niet om alleen 'super cars' maar om voornamelijk 'exotische auto's'. :)
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vertaal exotisch al snel in super cars. Maar nu je het zegt hoeft dat natuurlijk niet. Die ene Lotus die in PGR2 zat [ik ben het type vergeten] is eigenlijk ook exotisch...en daarbij heb je onder de super cars natuurlijk ook betere en 'slechtere' auto's. :)
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De 340R was inderdaad een vette. Ook een bak als de Catherham etc. waren vet!
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Neee maar feit blijft dat ze zich niet meer zoals in pgr1&2 richten op alle soorten auto klassen, exotisch is in mijn ogen dus inderdaad ook meer van hetzelfde soort, en dus de snellere soorten auto's, ik vind dat ze hiermee hun eigen serie verloochenen, maar ja, eerst even wachtten op bevesteging
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk toch wel dat je met iets mindere auto's zal beginnen. Wat voor motivatie heb je nog als het superwagenpark al vrij is :{ ?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben er nog niet uit of ik wel meteen z'n 360 aanschaf. Wellicht dat ik even wacht totdat het zeker is dat het ding geen kinderziektes heeft. Is ie gelijk een stuk goedkoper. Misshien ligt het er wel aan of ik tijd heb of niet.....Hmmmm.

    Dit spel gaat iig super worden, daar ben ik wel zeker van. Hoop wel dat het platinum makkelijker wordt om te halen. Ik heb in PGR2 nog steeds niet alles platinum.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor platina moest je zeker wel ff over gaan zitten. Ik heb zelf wel alles op Platina gehaald O-) (en 3 dagen daarna kwam FM uit, dus heb eigenlijk nog niet in die TVR gereden :+). Platina was wel tedoen, als der maar de tijd voor nam. Ik hoop dat PGR 3 ook met dezelfde formule gaat werken, lekker veel soorten varianten in tracks, verschillende onderdelen zoals, foto, one on one, timed run, etc. En natuurlijk wat meer auto's. Dat tunen hoeft voor mij helemaal niet, ik vind het saai. Daar heb je spelen zoals NFSU enzo voor. PGR 3 moet gewoon een lekkere arcade races worden met veel banen en auto's
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe je goed op Platina uitspelen. Daar zou ik echt ruim een jaar mee bezig zijn. Ik zelf heb pas 2 platina maar ik speel nu alles eerst op goud ben al redelijk ver ongeveer 110 medailles goud. Toch haal ik niet alles in een keer hoor!

    Maar even ontopic: Het kudo systeem komt toch wel weer in PGR3 terug héah..?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik neem aan van wel omdat dat ook in deel 1 en 2 zat.

    Offtopic: En denk jij dat wij alles wel in 1 keer halen? Daar deden wij ook wel 10 a 20 keer over :9 *haha neen jo, sommige wel meer dan 100 keer geprobeert. En heb op die game 160 + uur zitten en heb der ook langer dan een jaar over gedaan. Ik had hem al bij de release en had hem uitgespeeld net 3 dagen voor de FM release. En daar zit een hele poos tussen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina