1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik snap ook wel dat je het niet in een keer haalt zo goed is bijna niemand (niemand). Maar ik weet echt niet of ik dat zou halen hoor je moet dan echt alles perfect rijden. Dat zou veel stress kosten :9
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen je hoeft echt niet alles perfect terijden. Hoevaak ik wel niet tegen een muur ben geknald met PGR 2 en dan ook nog als eerste over de finish kwam op expert is best vaak :) En stress, neen dat valt dik mee alleen als je der nog 1 platina moet en die wil maar steeds niet lukken :9
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die KUDOS echt een van de saaiste dingen van PGR omdat ze matig zijn uitgewerkt. Dat mogen ze er van mij uitlaten. Wat meer gewoon kijken naar tijden lijkt me leuker. Want bij 2 ontleenden ze je rank aan je aantal kudos, en dat heeft echt niks te maken met snel zijn. Het idee van dat slippen voor punten is wel leuk. Dat ze die golfjes eruit laten vind ik niet zo erg, die zien we wel in forza 360.

    En fredkroket met die houding van: "ik weet het allemaal zoveel beter en jij kent pgr 2 niet": Mijn broertje is nota bene wereldkampioen PGR 2 dus jij beweert nu dat jij er meer van weet dan hij. Zelf schakelen is in PGR2 amper sneller als een van de weinige spellen.(max 0,5 sec in time trial, in race is het in de praktijk bijna altijd trager) Op de WCG rijdt iedereen met een automaat bij PGR2 en dat zijn geen noobs. Maar die discussie ga ik niet weer eindeloos voeren :+ . Motorisch zeker vrijwel niet ( in het rood doortrekken omdat de automaat op "perfect shift" schakelt is niet sneller(2 km of zo bij alleen de snellere wagens )zoals wel bijv. bij forza het geval is ), alleen de tractie is soms iets anders in een bepaalde versnelling wat in sommige bochten net iets beter uitkomt. Ik zei ook "echt sneller worden" dus niet een beetje. Dat miniverschil wat er nu is is te weinig vind ik dan dus in 3 wil ik graag dat zelf schakelen seconden scheelt.

    Jordo jij herkende de discussie al hihi :D Ach ja als fred secondes sneller rijdt is iedereen blij he.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Jammer, want ik vond het rond scheuren in golfjes en de ford focus ook wel leuk :)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kudos zijn echt de meest meesterlijke dingen! Je wordt beloond voor goed rijden, en voor stoere acties. :)

    Dan hoef je niet alleen maar snel te zijn, dat is voorbehouden aan die paar die elke dag 2 uur oefenen, die kun je toch niet verslaan. Maar je kunt wel proberen ze stoer mogelijk te rijden en stijlpunten te verzamelen, daar hoef je niet alleen maar persé snel voor te zijn. Het geeft een leuk alternatief naast alleen maar hard gaan, vind ik geweldig en motiveert je het spel beter te leren spelen en die trucs onder de knie te krijgen.
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar heb je wel een beetje gelijk in. Het is ook wel leuk, maar de rank hoeft er van mij niet vanaf te hangen of splits die dingen in een kudos rank en een time trial rank of zo. En die kudos doet iedereen tot ze alle autotjes hebben en dan stoppen ze ermee. Bij 2 werd er ook hard gecheat voor kudos. Maar het idee op zich is wel leuk idd. Ik vergeet me af en toe te verplaatsen in de casual gamer die het echt álleen maar voor de gein speelt :9 Ik vind dat competitie tijden element nou net uitdagend.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  7. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen ze moeten het wel zo maken dat het heel moeilijk is om de auto te handlen maar dat je dan wel dikke moves kan maken als je het onder de knie hebt. In 2 kon je nie eens fatsoenlijk een 360 maken en doorrijden.

    Oh en Fred, je hebt in race er niks aan om manual te doen omdat het verschil zo klein is dat je het in gevecht wel kwijt raakt ten opzichte van automatic. Voor time trials is het dus ietsje sneller om manual te pakken maar in race is automatic handiger.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel waar, was heel moeilijk, maar in 't echt denk ik ook! :)

    Ik vind dat ze inderdaad de moves iets makkelijker, en daardoor iets aantrekkelijker moeten maken. Maar echt, Kudos vind ik nog steeds het coolste aan het spel, naast uiteraard de algemene coole handeling in de games. Kan niet wachten op 3! Denk dat PGR 2 een van de meest gespeelde spellen is van mij persoonlijk, samen met Halo.
     
  9. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, in deel 2 lagen die bakken als een huis op de weg waardoor je veel minder met de auto's kon spelen! :'-(
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij forza vind ik de motoren ook wat pittiger waardoor je truukjes in dat spel met alle assists uit heel makkelijk kan maken. Een beetje meer die kant op zou misschien wel wat zijn alleen dan wordt t misschien weer te moeilijk. Of een stuntmode waarin je makkelijk dat soort acties kan doen. Ach ja met die in car view, gotham tv en die graphics wordt het zowieso een gaaf spel om te spelen. Beter dan 2 dus sowieso maar die kudos, snelheidsgevoel en "motormanagement/schakelen" blijft bij mij ff een vraagteken. Als die 3 dingen goed zijn, dan wordt dit spel zooo verslavend :D
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  11. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je misschien al hebt gezien, is er een screen gekomen van een gebouw in New York. Op deze website is ook een echt plaatje te zien.

    Het ziet er mooi en realistisch uit.
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als alles er zo uitziet en dat niet steeds herhaald wordt is het zeer scherp idd!
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat het misschien wel leuk/fijn zou zijn de nieuwe screenshot hier te plaatsen. Dit vooral omdat er op een andere site de echte foto naast gezet werd. Zo kun je nog beter zien hoe mooi het wel niet is. :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze bouwen gewoon NYC echt na _O_
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het plaatje in PGR 3 ziet er realistischer uit dan op die foto. :D (op die man na). Ziet er op zich wel zo uit. :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    en zeggen dat de ps3 nog beter kan maja ik zeg eerst zien dan geloven
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja altijd maar beter en beter, we kunnen ook blij zijn met wat we hebben :) Dit is goed genoeg toch:D
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies....tel daarbij de geweldige service van MS [denk ook aan Xbox Live], en de praktische mogelijkheden van de Xbox 360 naast het gamen, en je hebt je ideale console. ;)

    Ik kan het nog steeds niet geloven, gaan ze nou iedere stad zo precies namaken als op deze screenshot is aangegeven? Dat kan toch bijna niet waar zijn :cool:
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand toevallig gehoord hoeveel auto's en banen er komen?

    Ze maken de schade wel wat realistischer. Het zou best kunnen dat als je heel veel botst ook minder goed kan rijden. Net als bijvoorbeeld Colin mcrae rally. Lijkt me best leuk maar het maakt het nog wat moeilijker. Ik hoop dat ze de moeilijkheidsgraad van platinum ietsiepietsie..verkleinen zodat ik het ook aankan. Als ik mijn best doe haal ik Platinum denk ik net niet. Dus ietsjes makkelijk mag wel. Als het maar niet te veel is..

    Hopelijk komen er ook wat normale auto's tussen..
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Was in Pgr2 ook al :). Was elke stad ook bijna precies nagebouwd. Alleen in deel 3 komen er nu nog veel meer details bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina