1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe info op Xboxfront
    Het is wel Duits, maar als je een beetje Duits kan, kan je alles wel vertalen dacht ik zo. ;)

     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Track Editor _O_
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist ik al. Je kan bijvoorbeeld zelf een circuit bouwen en dan kan je met dat circuit met mede gamers op gaan gamen/racen, is wel bruut :cool:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Track Editor is top! Lijkt me geweldig om banen te maken en dan vervolgens via Live erover te gaan racen.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    2 nieuwe screens jeeeeeeej... ;)

    de onderste komt van de Track Editor...altijd leuk om te zien.


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zekers vet!!
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aha vette shit :9. Ik dacht al dat zo die map editor der uit zou zien. Naja wel lachen. Kunnen we weer door de hele map heen crossen net zoals bij PGR 1 :D
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow! Ik heb PGR1 maar heb daar nooit echt op gelet :D. Heb je daarin een soort Free Ride mode? Klinkt vet. (Heb PGR1 na deel 2 pas gekocht en vond hem beetje tegenvallen, maar dat is net zo logisch als een Mercedes goedkoop vinden nadat je in een Rolls heb gereden :D).

    Klinkt verder allemaal erg vet! Leuk zo'n trackeditor. Zie ik het goed en kun je ook steegjes pakken om af te snijden? Dit zou voor mij de pret een klein beetje wegnemen, vraag me niet waarom.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat kan niet, waar zie je dat dan aan dat je steegjes kan afsnijden?. Maar je hebt in PGR 1 een free room waar je gewoon gezellig kan rond rijden. Ze staan bij Time Attack en dan moet je de laatste track kiezen.
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is niet de stijl van PGR. Waarschijnlijk kun je gewoon je eigen parcours maken en wordt de rest van de straten afgezet.

    Maar dat is mijn mening...

    Edit: Kijk is naar die eerste screen! De binnenkant van de auto zit gewoon vol met......ronde objecten! Iets wat EA nog niet lukte met een bal in een spel waar het allemaal om een bal draait, lukt het bizarre om zelfs een detail rond te maken :9 :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja ik weet het ook niet zeker ;). Maar op die map editor pic. zie je allemaal waypoints. Deze kun je waarschijnlijk met elkaar verbinden om je route te bepalen. De kleine steegjes en weggetjes etc. hebben niet van die 'verbindingspunten'. Ik neem dus aan dat deze gewoon als zijstraatjes in het parcours zitten. Nogmaals; ik weet het niet zeker, maar dit is wat ik van deze pic. kan afleiden.

    /EDIT: 900e post O-)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  13. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het een soort Midtown Madness zal worden! 8) Maar een editor om eigen baantjes te bouwen is natuurlijk wel super! helemaal als je ze kan delen op Live! _O_
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat interieur ownt. Map editor is ook wel leuk, heb je tenminste veel speelplezier.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wow...zeer goed geluid (alleen nog de ferrari gekeken)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooi geluid, maar ze zijn wel erg aan het hypen :D. Beetje mp3tjes van het motorgeluid over het internet strooien. Niet dat ik het heel erg vind, het geluid is mooi!
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Noujah...hypen. Ze geven gewoon details weer van al het cools dat PGR3 te bieden heeft. Het geluid, het beeld van de stad, wegdek, auto's, publiek, de lichteffecten, pasgeleden de map editor en een screen van de binnenkant van de auto. Ze geven gewoon steeds meer prijs en dat doen ze eigenlijk bij meerdere spellen wel. [Halo 2 updates bijvoorbeeld]. Hoeft niet per definitie echt hyping te zijn :)

    Ik vind het allemaal best, ik doe lekker aan de "hype" mee en verwacht een topspel O-)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel mooi geluid, vooral de Ferrari en de Skyline.
    Ik heb ook maar eens meteen de PGR3 site in de beginpost gezet. *);)
     
  20. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de dtm3 site lieten ze ook geluiden horen van een aantal wagens en die waren minstens zo goed of beter! En dat voor een huidige gen game! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina