Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jel0, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je misschien begint te juichen, moet ik erbij vertellen dat dit nieuws nog niet officieel bevestigd is.

Op de website van Peugeot wordt gesproken over een wedstrijd waarbij je een auto moet ontwerpen. Je raad het waarschijnlijk al, als jou auto gekozen wordt komt je auto in jawel, Project Gotham Racing 4, exclusief voor Xbox 360. De auto die wint zal in september 2007 onthuld worden.

Wat denken jullie, de waarheid of een typfout?

http://www.peugeot-concours-design.com/en/home/default.aspx

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  2. basovich

basovich Guest

PGR 4 zou al een tijdje komen, ze waren volgens mij er al mee bezig toen PGR 3 nog niet eens uit was..

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Lijkt me vet, ik teken altijd auto's. Alleen doen er nu wwarschijnlijk ook lui mee die gewoon met fotoshop andere programma's en dat soort dingen gaan werken, en dan maken de meesten geen schijn van kans.

4. basovich

basovich Guest

wat een luie flikkers daar trouwens, bij bizarre:+..een beetje andere mensen een auto laten maken :D.

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    De auto die wint zal in september 2007 onthuld worden. Release date dan ook in die buurt zeker?

6. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft heeft zelf gezegt dat ze verder gaan met de PGR reeks en dan wel zo, ze brengen het ene jaar Forza Motersport uit en het jaar er op PGR en zo blijven ze effe doorgaan. Dus dat is goed nieuws voor alle race fanaten

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    w00t die auto's/ontwerpen op die site zijn echt te ziek voor woorden :eek:

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    kan niet wachten op PGR4 \o/

eerste 3 delen heb ik ook kapot gespeeld _O_

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Enthousiast ben ik zeker niet, maar het is wel interessant. Deel 2 meer dan kapot gespeelt, nu nog actief, maar deel 3 vond ik echt bagger. Niets, maar dan ook niets had met realisme te maken. Zo'n slechte AI na 2 zulke goede delen vind ik niet kunnen. Het kan alleen nog maar meevallen, want ik verwacht er niets meer van :mad:

alhoewel jullie het vast niet met me eens zijn blijft dit mijn standpunt en daarmee basta.

10. JeePee

JeePee Guest

PGR3 zag er mooi uit, maar niet veel meer dan dat.
    Het spel zit vol met bugs, cheats, glichtes, toernooien zijn alleen maar AT geschakeld, er wordt gebeukt, de online career is fucked up gemaakt na de update, de AI is slecht en veelste sloom, de leaderboards zijn verneukt, de tijdmeting klopt niet, hij werkt niet goed met een VGA kabel, en je hebt te weinig garages voor je auto's. Het enige wat goed is zijn het aantal polygonen. Of ik PGR4 koop hangt er vanaf. Bizarre heeft slecht werk verricht met PGR3 =(

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    1. hoort natuurlijk niet zo te zijn, maar het is uiteindelijk wel je eigen keuze of je er gebruik van maakt ;) je hebt zelf toch ook nog wel genoeg trots om er níet gebruik van te maken :9

2. nou en? :9 niet iedereen kan manual schakelen, dus ik vind het goed dat ze het nu toegankelijk houden

3. dat beuken is de schuld van andere gamers, niet van Bizarre ;)

4. geen last van de AI, ik vond het wel goed, maar dat ligt er maar weer aan hoe goed je bent in de game :)

5. waarom?

6. echt? niet gemerkt. Alles gaat altijd lekker hoor :b:

7. Ik werk met een VGA kabel, en heb *volgens mij* nergens last van. Iig niet iets wat me is opgevallen

8. wie wilt nou ook elke auto :+ je moet alleen de auto's kopen die mooi / goed vind O-)

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  12. JeePee

JeePee Guest

1. Nee, dat heb je niet. Als je met kwalitatief goede spelers in een kamer zit kan je niet zomaar winnen zonder shiftglitch en door niet te starten in 2de versnelling. Ook kan je je voor sommige toernooien niet kwalificeren zonder een wallbash te gebruiken, en kan je geen toptijd rijden op de Nurburgring zonder de shortcut.
    2. Manual of Automatic... het zijn toch altijd de spelers die bij de beste 64 zitten die buiten de toernooien om wel gewoon manueel schakelen.
    3. Dat is wel de schuld van Bizarre. In GT4 kan ik niet je acherkant wegtikken, in DTM2 kan ik je niet T-bonen... in PGR3 wel. De auto's zijn veelste gevoelig voor contact.
    4. Niet alleen de snelheid is slecht (op Hardcore rijdt je ze er met 5 sec. per ronde uit) maar ook rijden ze gewoon tegen je aan alsof je er niet bent.
    5. Check het wereldrecord van Shinjuki Speedway in Tokyo met de A-klasse ;)
    6. In Capture the track rijdt je per ronde ongeveer 2 seconden sneller dan in Race Against the Clock. De RATC tijden zijn per minuut 4 seconden sneller dan in het echt. Tijdens de race is er uberhaupt geen tijdmeting. Als je wilt kijken hoelang je speelt klopt er ook niks van. Als ik nu 3 uur ga spelen gaat mijn teller 6 minuten verder.
    7. PGR3 op een 4:3 TFT scherm werkt alleen met de juiste beeldverhouding met 640x480. Niet HD dus.
    8. Ik wil alle auto's hebben en ik wil met alle auto's op de test track een tijd neerzetten. In GT4 kan ik nota bene zo'n 2000 auto's bewaren.

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat time vs kudos ook maar raar: sommige kan je gewoon uitrijden op hardcore zonder tijd te bewaren. (echt waar, ik weet hoe het werkt)

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    10 x liever pgr dan forza.
    Sorry maar ik heb echt HE-LE-MAAL niks met forza.

Hoop idd dat er een pgr4 komt wat me wel lijkt,aangezien het succes van de vorige delen.:thumbs:

16. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Heb PGR 3 bij de mediamarkt gespeeld en ik vond het maar nep. Met 200 driften door de bocht zonder ergens tegen te beuken wordt als realisme gezien. Forza was dan ook moeilijker dan PGR want meer op een arcade racer lijkt. Meeste mensen haakten af vanwege de moeilijksheidsgraad.

BTW,bij forza kon je ook gewoon zo veel auto's hebben als je maar wou.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hype Hype Hype, weer gek word :+. PGR4 \o/ Wist er zelf nog niks over, hopelijk over aantal maandjes screens!

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Amen.

PGR4 zal helemaal veranderd moeten worden t.o.v PGR3 om weer in de PGR1,2 klasse te komen. In het begin was PGR3 leuk, maar nu met al deze minpunten (JP heeft er zelfs een paar overgeslagen (toernooien zijn niet eens te joinen, klasses zijn slecht op elkaar afgericht, de achterlijk over-powerde F50GT, etc, etc) is PGR3 echt een triest spel geworden.

Alleen de playtime is nog leuk, mits je speelt met vrienden, maar dan moet PGR3 je wel toestaan andere mensen te joinen(nog zo'n minpunt).

BC heeft veel goed te maken met PGR4.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    en wat nou als je al die negatieve dingen eens vergeet en gewoon gaat racen.:): het is een game, die zijn nou eenmaal onrealistisch.

20. JeePee

JeePee Guest

Waar heeft hij het over onrealisme?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina