zijn er bij project Gotham racing andere cheats dan nosliw (wilson omgedraaid)? ik ben weer bezig omdat ik volgende week het 2e deel koop, maar nosliw werkt op mijn xbox niet, het zelfde spel op een andere xbox wel. ik wil graag ale auto's, wie helpt??
Faster Mercedes Enter "Reki" as a name (case-sensitive). Bonus helmets For every hour of game play you will receive a new helmet for your racer. Zijn er ook nog.
Onzin, die cheats heeft iemand gewoon verzonnen. Bestaan geen cheats omdat het een Xbox Live spel is.
Het gaat idd over PGR1... De topic starter heeft dat spel weer opgepakt, OMDAT hij binnenkort PGR2 koopt. Nu wilde hij wat oefenen met alle auto's. Maar zijn cheat werkte niet... vanwege een hoofdlettertje. Je moet wat, als je zo lang zit te wachten... (op PGR2 )
Inderdaad, wat Mirik zegt, bij Live games (en online games in het algemeen) zijn er cheats meer, omdat dat simpelweg gewoon niet eerlijk en leuk is.
Waarom zou je het spel opnieuw oppakken voor PGR2 en dan vervolgens een cheat gebruiken...? Daarnaast kan je het beter NIET opnieuw oppakken, want PGR2 is best wel anders.