Hier zijn mijn voorlopige resultaten van de de quick race mode. Ik ben nog volop bezig, dus ik hoop binnenkort betere resultaten te kunnen posten. Als je een beter resultaat hebt, mag je gewoon replyen en dan zal ik het aanpassen. Later zal ik ook nog kudos challenge en arcade race toevoegen. Quick Race Easy: San Francisco 680 London 498 Tokyo 287 New York 360 Medium: San Francisco 352 London 459 Tokyo 418 New York 624 Hard: San Francisco 935 London 1170 Tokyo 756 New York 726 Very Hard: San Francisco 777 London 1177 Tokyo 1646 New York 999
net zoiets als de dtm competitie? Daar gebeurd het zonder foto's op goed vertrouwen, dus waarom hier niet? als ik jouw was zou ik een goed plan opstellen, aantal track's selecteren ofzo, en dat verdelen over een tijdseenheid. voorbeeld kun je nemen bij de DTM competie. oh ja, ik wil wel meedoen
ik wil ook wel mee doen maar ik heb hem nog maar net dus ik ben nog helemaal neit goed mijn beste auto is nog maar lancer evolutions 7 en ik weet niet hoe ik meer als 1200 kudo's kan krijgen
ik zou ook maar een bepaalde tracks neer zetten want er zijn meer als 200 banen.(in time attack) maar je moet ook rekening houden dat hoe veder je met het spel bent hoe meer banen je kan spelen. ook kan je mischien verschillende catogarieen doen, want het is een beetje lullig om met een lancer evolutions (van xboxgansta) de tijden te vergelijken met een mini cooper of met een porche of ferarri) (zoals ik) P.S. Ik heb iemand gezien op dit forum met 650,016 kudos en overall goud en 16 zilver. als die meedoet kan ik wil fluiten naar de snelste ronde
Kun je niet beter zoiets op gaan zetten als PGR2 uit is volgende maand? Je kan nu alvast voorbereidingen treffen zodat je dan gelijk ermee kan starten. Want meesten die deel 1 hebben kopen ook deel 2 dus blijft deel 1 aan de kant liggen dus vind ik dit verstandiger.
Hmm, ik denk dat je mij bedoelt Maar overall vind ik mijzelf niet echt snel, ik ben alleen goed in het controleren van mijn hyperactieve F50 en kan goed Kudos halen. Ik zal even kijken ik stel uit Kudos Challenge twee Style Challenge banen voor. Dan stellen jullie twee Hot Laps voor. Alle auto's zijn toegestaan. Style Challenge: Level 4, London Aantal behaalde Kudos: 5166 (zonder Joker dus 2583 ) Level 6, New York Aantal behaalde Kudos: 8348 (zonder Joker dus 3487) Hot Lap: Level 1, Introduction ? Snelst behaalde tijd: Level? Snelst behaalde tijd: Wel grappig bij Style Challenge dat ik meer Kudos haal dan ik maximaal kan inzetten EDIT: Yes! Eindelijk. Het is me gelukt om van de hele race (style Challenge, New York) één gigagrote combo te maken! Aan het eind van de race telde werd mijn Kudos score vermenigvuldigd en kreeg ik een combo van 3774 Kudos!
aaaaah hij is er, maar je krijgt volgens mij overall een joker als je het hele spel uitgespeelt heb ofzo, dus kunnen we beter zonder joker spelen ?
Edit: sorry voor de dubbel post! edit2 : ik ga ook wel ff die style challenge proberen te verbeteren, (zal wel weer niet lukken)
dus: niet alle levels opnemen, maar gewoon per week een challenge. Bijvoorbeeld: snelste tijd rijden met de F1 355 op een bepaald track. Zoiets bedoelen jullie? Lijkt me wel een goed idee. Ik zal een track met auto verzinnen en een van de dagen posten. Maar ik ga toch snel een site opzetten waar ik alle topscores verzamel. Gewoon om voor mezelf te zien hoe goed/slecht ik ben! OK, Project Gotham Racing 2 komt binnenkort uit. Maar we kunnen nu al een competitie beginnen voor pgr 1 en daarna overschakelen op pgr 2. Tegen dan loopt de competitie misschien wat vlotter.