HEEEEEEEEEEEEEJ, Is project gotham racing wat? Zoja? klopt het dat hij voor €30 te krijgen was? bij intertoys ofzo. Greetz, Rick
Ik heb PGR nu zo'n 3/4 jaar en ik heb 'm nog steeds niet helemaal uitgespeeld................wel bijna. Het is wel een vet moeilijke racegame, maar de grafische beelden en het geluid maken alles weer goed............ik vind het de beste, maar ook de moeilijkste racegame ooit.. Ik ben van mening dat iedereen die een xbox heeft deze game in ieder geval moet hebben
Ik dus ook, ik ben een racetype, en ik bijt me er in vast . Dus de moeilijkheid is het probleem niet. Nu richt ik me tot Ikke: 30€uro is weinig geld voor zo'n goed spel. Shit, 22:00 intertoys dicht. UUH, morgen dan maar .
PGR is geweldig. Ik heb hem uitgespeeld (was behoorlijk moeilijk, soms zelfs frustrerend), alleen dat bonus seizoen nog. Ik zou het zeker doen voor 30 euro.
Damn €30 maar, dan ben ik nu ook wel overtuigd dat die er dus bij moet komen in mn collectie, hoewel ik nu nog wel ff zoet ben met Sega gt2002, maar als ik volgende week vakantie heb, (heb nu schoolexamens) dan ga ik zeker weten een hoop spelen op de xbox, en misschien spellen uitspelen.
30 pleuro? Is wel netjes. Ik heb PGR bij Angelfire ( ) gespeeld en het is echt een wrede game .. maar jah .. er komen wel wredere race games uit of zijn al uit (Sega GT, EPOX)
Rofl Foutje haha. Tis alweer bijna weekend dus dan mag het wel haha. Nee das eentje die ik zeker ga kopen!
het is een leuk spel voor maar een korte tijd, ik heb em zelf gekocht maar word snel saai en TE moeilijk
Tja, jij woont in Groningen, ik in Amsterdam. Ik wil hem wel met je halen, maar kom jij dan naar amsterdam ik kom ni naar groningen Greetz, Rick