1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Sick is dit hoor! Weetje hoe fucking zieke dingen je hier mee kan maken. Straks kan je gewoon een complete rpg maken waarbij je zelf slaat en bijvoorbeeld je schild pakt.
    Enige nadeel is toch wel ruimte.
    Dit > wiiii
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm. Ik zie arcade games. Ik zie games zonder diepgang. Ik zie mezelf zweten voor de TV. Ik zie Peter Molyneux met mooie woorden.

    :{

    *springt op fiets en gaat een PS3 halen
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo lang het de orginele controller niet vervangt heb ik er geen problemen mee, harstikke tof.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je moet inderdaad de mogelijkheid blijven houden om bepaalde blockbusters gewoon met controller te spelen (Ik heb de slechtste conditie ever en wil het graag zo houden :D), maar zeker een gigantische stap in vergelijking tot wii en gaming in general als het echt zo goed werkt.
     
  5. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het gisteravond en dacht gelijk: Dít is NEXT GEN!!!!
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, ik vind het wel mooi wat Microsoft heeft laten zien. Maar ze moeten eerst maar is bewijzen dat het ECHT volledige Full-Motion Capture achtig is. Lijkt me heerlijk om uit te beelden om een gun te reloaden of te schakelen. Ben benieuwd!

    I WANTZ MOAR NOA!
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit kan best wat worden, zolang je de echte games gewoon met de controller kunt spelen:)
    En dat MS dan speciale games uitbrengt voor de camera.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zit hier totaal niet op te wachten, sterker nog, ik vind het echt helemaal niks. Word alleen maar gelaunched om de massa / de niet gamende mensen aan te trekken. Heb gewoon liever een normale controller in m'n handen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies! :) Nu ga ik er van uit dat racegames, actiegames of shooters gewoon met de controller gespeeld worden, want het is onmogelijk om met een motion-game dezelfde finesse te halen.
     
  10. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo nog mijn twijfels.

    Ik bedoel, hoe kon die vrouw de tekening binnen een seconde langs de camera halen en dat die het dan in 1 keer helemaal feilloos had ingescand en in de 'game' had verwerkt.

    Is dat wel mogelijk met deze hardware?

    Maar het is zeker een goede innovatie waarmee ze mogelijk het publiek van Nintendo afpakken. Hopelijk gaat Nintendo dan weer terug naar de echte games en blijft Microsoft ook genoeg echte games maken.
     
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Misschien kan de besturing wel half om half: stel je voor dat je met je controller in je handen in 1st person oblivion zit en dat als je als je hooft draait je een andere kant op kijkt. Vervolgens komt er een van de twee sticks vrij die je dan bijvoorbeeld a la Skate kunt gebruiken om met je zwaard in de rondte te hakken. waardoor er nog meer immersion ontstaat
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De tekening werd niet echt ingescand. Het gaat om het feit dat er zogenaamd een tekening wordt doorgegeven. Peter zei dat ze dit sowieso niet wilde omdat het eerste wat mensen gaan doen is piemels tekenen en hij wilde niet dat die in de slaapkamer van dat jochie kwamen te hangen :p
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook bijzonder onder de indruk van de project natal :).

    Het heeft zeker een toevoeging, maar de vraag die ook bij mij meteen opkomt is de precisie van het geheel. Dat vind ik bij de Wii af en toe een nadeel (ok, ik heb de sensor niet ideaal geplaatst, maar wel het best mogelijke in de situatie) en de camera hiervan gaat een nog groter gedeelte van je lichaam in de gaten houden.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij erg vet lijkt is dat dat ding emoties herkent in zowel beeld als stem. Lijkt me tof als personen in RPG's zoals mass effect nog realistischer te laten reageren op jou. Dus anders handelen als je boos of blij bent ofzo. Hoe dit precies uitgewerkt moet worden weet ik niet precies want een groot deel zit ik volgens mij toch echt emotieloos voor me uit te staren als ik game;) Af en toe een lach misschien. Maargoed ik neem aan dat ze er wel iets moois mee weten te doen.
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag net pas voor het eerst een filmpje hiervan en dit is echt geweldig zeg!
    Ik vind bewegend gamen helemaal niks, maar dit is zo goed uitgewerkt!
    Alleen al je dashboard besturen door te praten/bewegen lijkt me geweldig.
    Wil alleen niet de verplichting hebben te moeten bewegen, er zal ten alle tijden gekozen moeten kunnen worden. Een combinatie zie ik opzich ook wel zitten, dat je gewoon rustig zit maar toch ook iets kan doen met bewegen of spreken.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens.

    Ik heb al ergens anders gepost dat deze motion camera techniek toch wel erg in de buurt begint te komen van de door mij zeer gewenste IR-view!
    Daarmee kan je in-game om je heen kijken (of door een bocht bij racing) door je hoofd te bewegen.

    Bij IR-view werkt dit met sensoren die op een baseballcap worden geplaatst en een device op je pc die dit registreert. Met vlieg-en race games zou dit geweldig zijn.
    Vooral met racegames heb ik er last van dat je alleen voor je uit kunt kijken en niet al de bocht in kunt kijken.

    Ook heb ik al een keer eerder gezegd dat het mij wèl leuk lijkt wanneer je in de game met je stem iets kunt doen. Bijvoorbeeld wanneer je in Ace Combat 6 op de startbaan staat, lijkt het mij geweldig dat je eerst moet vragen of je mag vertrekken. Dat wordt dan zoiets als: Tango six to tower requesting take off.
    En dat je dan te horen krijgt: Tower to Tango six, permission for tak off.

    Voor mensen die geen Engels kunnen of deze optie niet leuk vinden, zou je dan ook gewoon op de Y kunnen drukken. (ik noem maar wat).
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach Microsoft probeert tenminste nog iets nieuws.

    Bij Sony zag ik een zwarte wiimote met een gekleurd bolletje erbovenop die wat preciezer was.

    Das leuk als het hele pakket 250 euro of minder kost en wit is,
    Maar voor 400 euro en in het zwart koopt de doelgroep het niet.


    Het volgende staat in spoilertags omdat het offtopic gaat en een groot deel van mijn eigen frustraties bevat.
    Die doelgroep is namelijk happy people en happy people houden niet van zwarte consoles, Happy people willen het hippe apple wit want daar worden ze happy van.

    Van zwart en dood en verderf en oorlog worden ze droevig en depresief, en dat willen happy people niet.

    Happy people willen vissen achter de tv met een wit ding in hun hand want buiten durfen ze het niet omdat daar de boze terroristen kunnen zijn, Want dat zegt de media en wat de media zegt is waar en moeten wij doen.

    -----

    Gooi allemaal je eigen identiteit op de vuilnisbelt en ga mee met de happytrain, Doe wat de rest doet zodat je erbij hoort, Denk wat de rest denk zodat je de ander niet stoord, trek je mond vooral niet open want misschien slaat iemand hem dicht, leef in angst en geef toe aan de dreiging die er niet is. Vrees voor een aanslag in nederland want wij zijn toch zo belangrijk.

    Zeg foei tegen wilders en kus balkenende zijn kont nog een keer.
    3 maal hoera voor europa ook al kost het ons meer dan het opleverd.

    Maak geld je eerste prioriteit, netjes met elkaar omgaan is niet belangrijk, En elkaar helpen moet je alleen doen als je ervoor betaald word.

    Maar bovenal: Devolueer en word weer een kuddedier.


    Oh en als laatste:

    De maatschappij dat ben jij niet, Die is allang al naar de klote.

    (Sorry voor de offtopic.)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Krijg je hier geen ziekelijke lamme arm van? heel de tijd je armen in de lucht en dan sturen enzo.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mensen vergelijken dit veel te veel met de wii-mote. Iets als headtracking, gezichtsherkenning, spraakherkenning kan ook al zo ontzettend veel toevoegen zonder ook maar te gaan staan. Het gaat om het feit dat er interactie ontstaat, niet alleen om het feit dat je het spel ook op een andere manier kan besturen.
     
  20. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals de motion controller van PS3. Qua gevoeligheid en mogelijkheden heeft sony me met de techdemo toch verrast. Natuurlijk moeten we afwachten wat het in een game gaat brengen. Natal..... weet het niet qua gevoeligheid heb ik er mijn bedenkingen over. De Wii-remote plus lijkt me toch minder precies, + die kiddygames als wii sport resort is echt iets voor mijn kinderen, maar niet voor de echte gamer.

    Niets mis mee, van mij mogen er twee doelgroepen zijn net als met films (kinderfilms en vette actiefilms voor boven de 18 ).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina