1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht even af hoe het gaat lopen. Wat ik al eerder zei het is ambiteus maar voordat er echt leuke games erop komen gaat het nog wel even duren. Dat Racen gaat niet werken om je 20 rondes lang je armen zo omhoog te houden, en het is niet realistisch omdat je geen stuur hebt. Vechten kan leuk zijn, maar wat we zagen is 5 min leuk maar dan is het niet leuk meer. Dus het kan pas worden als ontwikkelaars het ding snappen en kwalitatief een goede game ervoor kunnen maken. Dus ik zie het net als Onlive ( zei toch dat we er een tijd niks van zouden horen ;) ) het nog niet snel komen en zie het pas iets worden als het een paar jaar in ontwikkeling is.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de ideeen leuk en de vooruitgang laat wel blijken dat ze niet stil zitten bij Microsoft.

    Toch blijf ik bij de controller, dingen als sturen, schoppen, slaan en praten lijkt mij leuk voor een uurtje. Het grootste nadeel is misschien wel dat ik vaak aan het gamen ben als mijn happy family op bed ligt, dan kan ik niet gaan stampen, scheeuwen en met mn armen zwaaien op mijn kamertje.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Toch heeft dat voice control enorme potenties: gewoon reload roepen in je headset om je wapen te laden en dit dan op t scherm zien gebeuren :)

    Ik ben heel erg benieuwd naar de prijzen van de games die je online koopt/download over Live!
    Die moeten dan echt maximaal €30 kosten, anders koop ik ze zoals gewoonlijk via gamehubs voor €37
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me perfect voor een nieuwe tamakochi , je komt thuis en groet je beestje gelijk springt xbox aan. Wat zou je allemaal niet met je tamakochi kunnen doen zie de mogelijkheden :)
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.frankwatching.com/archiv...-rijke-ervaringen-met-natural-user-interface/

    http://www.frankwatching.com/archiv...technology-leidt-tot-inspirerende-innovaties/


    Wie denkt dat we met Natal enkel Wii willen kopieren heeft het mis. We zijn al meer dan 5 jaar bezig met Natural User Interface. Zowel op de PC, als op de Xbox is de interface vaak de beperkende factor voor gebruik. Bovenstaan artikel gaat over "Surface", een product die ook van mijn divisie (E&D) afkomstig is.

    Al ver voor de I-Phone uitkwam waren wij met deze technologie bezig, maar Apple is ook de weg van NUI opgegaan. Niet zozeer Wii, als wel NUI staat aan de basis van Natal.

    Welke controller dan ook, dient aangeleerd te worden en maakt gebruik van onnatuurlijke bewegingen. Het succes van de Wii is WiiSports: vrijwel alle bewegingen zijn bekend bij alle gebruikers, met name bowlen :) Games als Mario Galaxy varen wel op het succes, maar zorgen niet voor het succes.

    Ik zelf ben echt overdreven enthousiast over Natal, met het risico dat ik langer zal moeten wachten totdat mijn persoonlijke dromen uitkomen. Maar ik durf bijna te garanderen dat het werken/spelen met Natal voor iedereen echt een overweldigende ervaring gaat worden.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Deze trailer is adembenemend, en minder overdreven dan de Wii shit.
    Dit is echt de toekomst. period.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zat net zo te denken. Betekend dit niet het einde van gamen met muziek aan i.v.m. die spraakherkenning. Ik denk niet dat ik er met mijn stem bovenuit kom als ik hier keihard muziek aan heb staan.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat is wel een groot probleem, :mad:
    Maar microsoft gaat er gewoon van uit dat je niet met muziek speelt en als je met muziek speelt dat het mozart is.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe wou je dat doen dan? als je je hoofd draait zie je de tv toch niet meer....
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Sterk antwoord :) al heb ik een 360 aan beeldschermen
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat dacht je van de draaiing op het scherm gewoon zeer versterken? Het bestaat ook al:

    [yt]9wXx3vMy_AQ[/yt]

    @X: zal vanavond de filmpjes even checken :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd bij simracing wordt het ook vaak gebruikt.

     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Roept iemand: Martijn! Kijk je , draait je poppetje 6 rondjes.8)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik nou wel echt boeiend! :eek: En ook interessant voor de Xbox 360. Je kan sneller dan ooit rond je kijken, zonder dat het wapen meebeweegt. Daarbij voelt dit denk ik ook realistisch aan, je draait je hoofd wat naar links en het beeld beweegt naar links.
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    weet nog hoe een pijn ik na 5min. kreeg in mijn arm met die totompal-game van de vision.
    Ik weet hoe fucked up ik raak als mijn headset een beetje stoort en ik word helemaal gek als ik merk dat ik lag heb.
    Die natal zal best werken, maar dan moet alles perfect zijn, licht, geluid, beweging. Maar half liggend op de bank met een fles bier en onder mijn headset mijn gsm gepropt....denk ut niet.
    Mark my words: FAILURE!!
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Waar bazeer jij het op dat dit gaat mislukken, omdat jij te lui bent om een beetje te bewegen?
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur zou iets wel niet zijn?
     
  20. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    juist, ben een dikke puisterige nerd die nooit aan enige vorm van lichaamsbeweging doet...:b:

    ..waarom dit(voor mij) gaat mislukken....want reken maar van yes dat het systeem bij meisjes van 14 en hun mama's flink gaat rokken, en dat de winst van M$ flink de lucht in gaat, zie de wii-sportsen en de balansbordjes\o/

    ...maar een core gamerst die al vlekken krijgt van een beetje lag, gaat deze anal-shizzle echt niet diggen, maar goed....we shall see:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina