1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Stukje dat ik op Gametrailers had geplaats bij deze video;

    [GT]51220[/GT]


    Ok message to everyone who reads this as reply to quote's below.
    I only own a 360 (and a DS I guess) but definitely will buy a ps3 (for the good exclusive games coming up and blu-ray) and a Wii (for mainly the big three; Metroid, Mario, Zelda) afterwards.
    When I saw project Natal for the first time I was really excited and I wasn't like that when I saw all the Wii stuff for the first time.
    First thing people need to forget this isn't Wii-motioncontrol, lets not get ahead of ourselves.

    Will there be crappy games? Most likely. Will there be great games? Ofcourse. Ignore the crappy ones buy the great ones.Those crappy casual games do sell big and earn tons of money and get more people to game which is never a bad thing.

    Another HUGE thing is people think this will be the ONLY way of controlling games. This is not like the Wii or the PS3.
    You can easily have the motion control and a normal controller in your hands, you do not need to purely use that method of control in a game as developer.
    Think of Call of Duty 6 or GTA5, Crackdown 3 or any other future game where you play the game with the controller like you allways would have but now can kick in doors, pick up and throw grenades back and all sorts of other things.And people think motion control like this means only crappy minigames, this time you have FULL body controll.

    I can't wait to play games from Rare, Lionhead and other companies.
    I think we will see some amazing games with this.

    Cause his mom and dad named him like that.
    I think you underestimate the amount of families who do and the future is changing more and more families will because of things like the Wii and Project Natal play together.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarnaast zal natal ook kunnen registreren of je een aanwijzing geeft naar een team maat... Hand op steken = wachten ... links wuiven etc... dus dan hoef je niet te praten als je gaat aanvallen. Of je gooit een granaat door een gooi beweging te maken :+
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Oh dat zou strak zijn. Ipv een granaat altijd recht naar voren te gooien registreert Natal precies hoe je gooit/welke richting enz.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik moet toegeven dat ik het eerst ook helemaal niks vond. Maar als ik zo dat stuk lees wat Dulle postte, wauw, dat zou tof zijn! Je moet het niet zien als een vervanger voor de controller, maar gewoon een toevoeging, een verbetering. En wat voor een! Het enigste nadeel is dat we er waarschijnlijk nog wel een tijd op mogen wachten.. En de prijs zal vast ook niet laag zijn..
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Je moet dan wel uitkijken hoe je speelt, het is natuurlijk kickass als je Rockband character je na doet in een online jam tot je jeuk aan je neus krijgt.....

    En als je met emoties je game moet besturen en iemand doet iets waardoor je boos word(morst cola over je doosje) dan ben je screwed in mass effect.

    Het kan heel tof worden, maar dan moet het wel een foutloos systeem worden)
    BV je spot een groepje hostiles in RB6 en je stuurt je team double time naar de andere kant maar op het moment dat je een granaat wil gooien met Natal heb je je hand omhoog en verstaan ze rally on me en komen ze dus weer terug midden door dat groepje terrorists.

    Veel potentie, veel dat fout kan gaan.....
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd de ideen zijn leuk maar ze geven het al aan dat het soms niet gaat werken.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Al dat gezeik over dat Natal nep zou zijn ... wees blij dat Microsoft het UBERHAUPT heeft laten zien. Dat spul is hier pas over een jaar of anderhalf tot 2. Durf te ZWEREN dat ze het eind 2010 zo goed in elkaar hebben gezet dat het de Wii ( kwa hardcore games ) gewoon totaal opzij schuift.

    Tricks met spiegels? Natuurlijk. Pure jaloezie. Tuurlijk zitten er tricks in om dat ding optimaal te laten werken, het is allemaal tricks. Zoveel back-stage reports geweest over NATAL en over hoe het allemaal werkt en zou-moeten-gaan-werken.

    Ik zie het vanzelf wel. Ik was in ieder geval onder de indruk!
     
  8. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal mooi uit, maar een vraagje, weet iemand wat voor speakers dat zijn die ze bij die natal demo in de woonkamer hebben staan? Lijken wel hele kleine B&O zuilen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, damn... 8)

    Natal struggles to see Black people?
    [​IMG]
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF, xD dat moet wel gefixt worden voor ze het release :+
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    LOL dat is wel epic fail dan! Hopelijk kunnen ze dat snel fixen.

    edit:
    EA had bijna in een soort van Natal geïnvesteerd


    Nieuws | 10 juni 2009 - Volgens Electronic Arts directeur John Riccitiello had zijn bedrijf bijna geïnvesteerd in een motion controller systeem zoals Project Natal. Omdat Microsoft hun plannen met Project Natal toonde op de E3 zag Electronic Arts af van hun idee voor zo'n controller.

    Hij is dus blij dat Microsoft met deze techniek op de proppen komt omdat Microsoft in zijn ogen dit beter kan ontwikkelen en op de markt brengen. Op deze manier kan Electronic Arts zich concentreren op de ontwikkeling van games voor Natal. Volgens hem is de techniek alleen geschikt voor bepaalde game genres.

     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  12. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Dus EA ziet geen tripple A titles uitkomen voor Natal? ik hoop dat ze ongelijk hebben... *fingers crossed*
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    na het zien van de video op de frontpage ben ik zeer verrast. ok ze hebben dan wel een rode overal aan maar het werkt wel. Het maakt en houdt mij zeker nieuwschierig.
     
  14. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Burnout Paradise echt prachtig om te zien met Project Natal! Ik wil meer zien :D
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel vet uit, maar bijvoorbeeld bij Burnout Paradise krijg je denk ik toch dat je door het gebrek aan houvast heel veel heen en weer slingert.

    Het zal natuurlijk een kwestie van wennen zijn, zoals ook wel blijkt bij de Breakout-demo.
    Ik ben wel weer iets enthousiaster geworden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog een leuk artikel over Natal: http://games.kikizo.com/features/microsoft-natal-xbox-360-why-its-a-big-deal-p1.asp

    Met oa deze quote:

     
  17. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina