Project of Ego woord een van de best games die er bestaan.
Maar doet Project of Ego wel lang wand het woord zo groot spel en de werelds zijn zo groot.
Dus maaken ze het spel nu korter of gebruiken ze 2 cd.
Nu wat over het spel
Ultiem Realisme
Het karakter en de look van je character (man of vrouw) wordt voor 100% bepaald door je eigen handelingen en bezigheden. Je kan een gerespecteerde ridder worden die door iedereen wordt geƫerd om zijn goede daden of je bent een medogenloze moordenaar die het kwaad over de wereld verspreidt als een plaag.
Je character veranderd door het spel heen zowel mentaal als fysiek en dat is gewoon wonderbaarlijk om te zien. Als je bijvoorbeeld heel veel eet zal je dikker worden en je gewicht toenemen wat er weer voor zorgt dat je minder snel kan lopen. Als je je nooit scheert zal een baard groeien en misschien wordt je dan wel aangezien voor Talibanaanhanger Als je geblesseerd wordt in een gevecht zal een litteken ontstaan en je hele leven blijven zitten. Als je eerst gaat leren wordt je character slim en dat heeft ook weer zijn voordelen. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die zorgen dat het spel een ultiem realisme bevat. Daar komt nog eens bij dat als je ouder wordt je rimpels zal krijgen en je haar grijs wordt. Ook zal je langzamer en zwakker worden en dan moet je het vaak van je slimheid hebben.
Graphics
De graphics van de game zeggen eigenlijk al genoeg over de game: gewoon top! Op de E3 werd Project Ego genoemd onder de mooiste games van de show en dat terwijl dat de eerste show van de game was en niemand er eerder wat van had gezien! Deze game liet dus ook daar een verpletterende indruk achter en dat is heel begrijpelijk. In Project Ego is gewoon aan elk detail gedacht. Elk gebouw, elke persoon, elke lichtinval zit precies op zijn plaats. Het detail is gewoon verschrikkelijk hoog en dat is ook wel duidelijk op de screenshots hiernaast. Maar Big Blue Box maakte nog iets anders bijzonders duidelijk, de game zit namelijk pas in de eerste fase en wordt volgens hun nog met 100% verbeterd, ja!! 100% van de screens hiernaast moet gewoon onvoorstelbaar zijn.
Gras, haar en andere losse onderdelen in dit gedetaileerde spel reageren op het kleinstje briesje en de grassprietjes staan allemaal los van elkaar wat zorgt voor een onvergetelijke indruk als je door een landschap wandelt.
Een andere feature in Project Ego die het realisme alleen maar ten goede doet is het begrip tijd in het spel. Las je bijvoorbeeld een jongentje van 7 jaar tegenkomt en je 20 jaar later weer in hetzelfde dorp komt en je komt die jongen weer tegen is hij waarschijnlijk 27 jaar oud, gelukkig getrouwd en heeft hij 7 koters. Feel the Power!
Deze info heb ik van www.xboxworld.nl
kijk maar voor meer info
Laatst bewerkt: 14 apr 2002