Project:Snowblind

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 25 sep 2004.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Project:confused:nowblind stond eerst bekend als Deus Ex:Clan Wars want het heeft veel weg van Deus Ex want het spel speelt ook af in een futuristische wereld en kan ook deze hoofdpersoon zijn lichaam verbeteren door zogenaamde biomods.
    Ze hebben het spel een andre naam gegeven omdat het spel echter tijdens de ontwikkeling een beetje een eigen koers ging varen en zo te ver uit de Deus Ex wereld sloop, hebben de ontwikkelaars het spel een andere titel gegeven.

Bron:Insdegamer

Het spel word uigegeven door Eidos.
    En word gemaakt door Crystal Dynamics.

En je zal ook nog eens met 16 Man online kunnen spelen en 16 speelbare Maps.
    Volgens de makers een Killzone killer.

Deze game komt op de xbox en de PS2 en PC.

Screens:

Hier zijn nog een aantal filmpjes.
    http://media.xbox.ign.com/media/683/683516/vids_1.html

Mij lijkt dit spel echt heel cool!

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt mij ook cool,ziet er mooi uit.Nu maar hopen dat de singleplayer wat wordt.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Argh, ik snap nooit waarom iedereen overal altijd zoekt behalve op XBW. We hadden als nieuws over deze titel voordat de aankondiging op E3 uitgesteld werd.

http://archief.xboxworld.nl/game/848

Oh en heb 'm al veelvuldig gespeeld, is niet zo veel soeps. Wie weet wordt 't nog beter.

4. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry maar toen ik ging zoeken kreeg ik niks....

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    oops sorry ik typte in Project:confused:nowblind iets in die richting toen kreeg ik niks..

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, meestal is 't slimste om een term te nemen van een spel. Als je het aan elkaar schrijft dan vind je zowizow al niks, omdat dat fout is, maar voorheen heette de titel alleen Snowblind. Toen wij nieuws over het spel hadden voor E3. TOen was 't lang stil en werd hij tijdens Game Stars Live opnieuw aangekondigd. Dat gebeurt nou eenmaal wel eens, zijn we weer eens te snel! :)

Edit: we hadden ook als allereerste de trailer, toen kwam eidos vragen of we die weghaalde.

8. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Moest je die wegahelen lol :)

Maar ik had op insidegamer gelezen dat ze het eerst Deus Ex-Clan Wars wouden noemen...

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja Mirik had die ontiwkkelaar daar over odnervraagt maar die wilde niks loslaten :eek:

10. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Jammer :p

Maar jullie haden hem gespeeld...

Jullie vonden er niet zo veel aan?

Wat was er toen niet leuk dan?

11. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb de review op ign gelezen en die gaven een 8.8 ofzo... wanneer komt dit spel eigenlijk uit? lijkt mij nog niet zo'n raar spel: iets meer aktie als in deus ex (dat heb ik ook nodig)

12. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Game spreekt mij totaal niet aan, waarom? Geen idee 8)

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game spreekt mij zeer zeker aan! Het is een (offline en via Xbox Live: online) shooter, maar in het Deus Ex universum, zodat de biomods kunnen worden aangewend... De gamemovies laten zien dat het first person shoot-werk soepel verloopt en dat de game één en al actie is... Dat vind ik wel een game om aan te gaan schaffen... Op de website van Eidos Interactive staat vermeld dat het spel verschijnt op 23-02-2005 (in Engeland)... Hopelijk kunnen we het spel hier ook snel kopen, want ik ga hem ZEKER halen...

14. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game kirjgt super cijfers!:

IGN: 8,8
    Team Xbox 8,5
    Gamespot: 8,3
    Gamespy: 4 van de 5 sterren

:D

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege zijn hoge punten lijkt deze game MIJ toch niks.

16. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    jippie ;-) Maar goed, leuke game

17. om ff op wat in je gesloten topic stond te reageren :) :

ik vind wat je over RC zegt niet waar. ik vindt dat het beiden zeer goede games zijn maar dat RC net iets meer sfeer heeft (en nee begin niet erover dat het star wars is O-) ). Project Snowblind is wat meer hersenloos knallen naar mijn idee... maar dat is ook de bedoeling denk ik, maar daarom zijn het ook 2 totaal verschillende games (RC = Team based FPS/Project Snowblind = FPS met Biomods e.d). en je hebt gelijk over de open tactiek, maar uiteindelijk ben je op jezelf aangewezen.

In ieder geval eindelijk weer eens een geslaagde game van Eidos _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2005
  18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Screens doen het bij mij niet. :confused: Ligt dat aan mij ofzo ?

19. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    De gemakkelijke squadcontrols uit RC zijn zeker top, alleen valt de tactiek weg door de lineaire ervaring. Die Multiplayer is wel vaag soms. 40X per minuut " Headshot!" :D Maar neemt niet weg dat het zeker een aardig spel is met prachtige visuals.

Ik heb nu uitgebreidere ervaringen met de Multiplayer van deze game en moet zeggen dat het voor mij een van de leukste multiplayer (Live) game is van het laatste moment. Er komt flink wat tactiek bij kijken. Elke van de 6 klasseen heeft zijn eigen biomod-optie. Zo kan de Grunt (de man met de machine gun) tijdelijk een soort van schild om zich heen werpen zodat hij meer kogels kan weerstaan. De Sniper kan tijdelijk onzichtbaar worden, de scout kan sneller bewegen, et cetera. Heel gaaf gedaan, alleen die fucking mine gun :) Het is redelijk druk nu, hopen dat het zo blijft / uitbreidt.

20. Bokje

Bokje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de offline multiplayer en met de singleplayer?
    ( is lekker lang? met veel schieten?)
    Dan is het voor mij al goed
    Maar wel een leuke offline multiplayer hebbe

Deel Deze Pagina