Promotie materiaal

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MisTicMac, 19 okt 2004.

1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal ik post deze draad naar aanleiding van deze treath.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61546

Deze jongen bied hier een HALO 2 promotie poster aan. Daar is verder niets mis mee. Maar ik ken veel mensen die ook graag van dit soort spul thuis in hun kamer willen hebben.

Dus dacht ik zo dat xboxworld hier misschien een rol in zou kunnen spelen. Het moet voor hun niet zon groot probleem zijn om promotie materiaal van MS af te troggelen. En deze dan te verloten. Ik denk dat veel mensen het wel leuk vinden om een doa 3 reclame kubus in hun kamer te hebben of een rallisportchallenge 2 kenten plaat aan de muur.

Nou het zijn maar gedachts en is voor een site als deze een leuke incentive voor zijn leden.

Groetjes MisTicMac

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja misschien een leuk idee, maar
    om hierover een topic te maken misschien wat onnodig. Je had beter een PM of mail naar een administrator of redactielid kunnen sturen om vragen hierover te stellen, en eventueel een voorstel te doen:)
    edit: volgende keer beter kijken elgee!!!!

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    cool idee.

weet iemand trouwens waar je dat soort spul kunt kopen (kun je het uberhaupt kopen?)

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is dit onderdeel er dan (SUGGESTIES OPMERKINGEN EN PROBLEMEN!)

'k vind het btw een goed idee! :cool:

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt had te niet gezien dat het in dit forum stond|:- |:-
    Volgende keer beter kijken..............:D
    Alsnog een goed idee.

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    is wel een leuk idee, ik heb nu een nfs:u display in me kamer staan en dat staat toch wel geinig. Maar of xbw dat moet gaan doen? lijkt me makkelijker als je bij je gameshop gaat zeuren?

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Wel cool idee, maar hangt er van af de organisatie..

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

en hiermee bedoel je? :confused:

9. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Of de admins dat wel goed vinden. ;)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Admins hebben er(denk ik) niets mee te maken.Gaat vooral om de frontpage crew + Kobold

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    helmaal gelijk _O_ (beter kijken :+)

jah ik vind het wel een goed idee :D

12. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat geen van de betrokkene hier niets op gereageerd hebben. Maar ok geen reactie is ook een antwoord.

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    geven we nog nie genoege weg? elke week prijsvraag!

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat is een 'nee, geen promotiemateriaal voor jullie'?

15. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om een prijs vraag. Ik weet dat een hoop mensen die ik ken graag een hoop van dat promotie materiaal zouden willen hebben. Maar er niet altijd aan kunnen komen. Kijk als je een game niet wint jammer koop hem in de winkel maar dit zijn juist dingen waar mensen niet zo makkelijk aan kunnen komen. Tenzij ze iemand bij een winkel ze wil helpen. Wat ook niet altijd lukt.

Jullie hebben connecties zat dus moet het ook niet moeilijk zijn om aan deze spullen te komen. Zie het als een extra voor je leden.

Maar goed het is maar een idee. Verder niets

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    + dat promotiemateriaal kost bijna niks om aan te komen (correct me if i'm wrong).

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het zo jammer dat er de laatste tijd zoveel geëist wordt. Je snapt dat de heren van XBW niet aan alles gehoor kunnen geven. Sommige ideeën zijn best tof, msischien wel realiseerbaar, maar op het moment dat je even geen of een ander dan gewenst antwoord krijgt lijkt het altijd net alsof iemand beledigt is.

Ik vind de sfeer en cultuur wat dat betreft echt een beetje triest zo nu en dan. Niet om deze huidige situatie direct als triest te betitelen, maar deze trend in het algemeen. Het komt raar over.

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap jou oordeel over mijn uitspraak. Maar ik probeerde alleen maar duidelijkheid uit die post te halen. Er werd hier gewoon een idee aangedragen en het wordt beantwoord alsof we nog niet zat krijgen. Het ging erom dat het wellicht gratis aan te komen promotiemateriaal is voor xbw en dus als de verzendkosten worden betaald door ons, dat er wellicht voor een paar euro een schitterende xbox poster tegen onze muur kan hangen. Dat was het idee (voor zover ik het begreep). Er wordt gewoon een idee aangedragen en het enigste antwoord wat erop komt is in mijn ogen een beetje een onzinnige post. Er staat helemaal niks in over de haalbaarheid van het idee, de animo die ervoor is, of ze het uberhaupt wel willen proberen, of ze het al een keer met microsoft besproken hebben en dat soort dingen. In dat opzicht heb ik niet het antwoord gekregen wat ik van diegene verwachtte, nee.

Begrijp me niet verkeerd, ik voel me (alweer) niet beledigd en val jullie (alweer) niet aan en ik zoek ook geen ruzie, maar een beetje informatie geven over hoe de situatie ervoor staat kan toch geen kwaad? En anders zet het iets duidelijker in de post, dan kan er ook geen discussie over ontstaan.

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  19. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hehe eindelijk iemand die het snapt wat ik bedoel.

Vind de kreet krijgen jullie niet genoeg ook een beetje bekrompen.
    Verder eis ik ook niet maar vraag me hier af of xbw mensen kan helpen om aan dit soort dingen te komen. Omdat het via andere wegen het best moeilijk kan zijn om deze dingen te krijgen.

Het gaat er ook niet om dat we het willen hebben verzendkosten voor eigen rekening. Maar wel gebruik maken van de contacten die jullie hebben bij de des betreffende bedrijven.

Maar goed. Ieder zijn mening. Ik denk juist dat dit soort dingen ook bijddragen aan een goede community. Zoals wij het fijn vinden dat jullie er zijn moeten jullie ook blij zijn met ons. Wat zonder members geen site om het ff plat te zeggen. Maar goed. Mijn voorganger heeft me de woorden uit de mond genomen en precies verteld wat ik met deze post bedoelde dus.

Game on

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er nou niemand hierop reageren die hierover gaat? Je moet toch toegeven dat het idee op zich niet slecht is?

Deel Deze Pagina