k kreeg het bij een abbonement op xboxmagzine, DTM race driver 2. Er staat op de doos in de hoek een balk met : Promotional capy, en op de dvd zelf staat ook iets in die geest. Het boekje is gewoon normaal en de game ook, tenminste voor zover ik weet geen verschillen met de normale versie.
Ja dan staat er rechts een geel streep met daarop promotional copy. Ik heb er een gekregen van hutkofer (SSX. Er zit geen boekje bij maar het wel het gehele spel. Tijdens het spel merk je daar ook niets van. Meestal win je zoets (dacht dat dit bij hutkofer ook het geval was)
Voor de Playstation heb ik in 1999 de Promotional Copy van Tombraider ( De Laaste Onthulling) gekregen. De complete game + Nederlandstalige manual + ondersteuning door Core/Eidos. Er staat ook nog een regeltje op met - Enige echte officiele Benelux versie . Het zal wel van de Benelux uitgever zijn , maar weet niet zeker.
ook pack editie`s zijn vaak promo copy`s Zoals een tijdje geleden Rainbow Six 3 in de Silver Bullet Pack.
ook de game's die je hier wint zijn vaak promotional copy's zoals CoR die ik vandaag heb binnenen gekregen.. ik vind het eigenlijk wel jammer dat er geen boekje bij zit.