Protest

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door p1m, 8 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1m

p1m Guest

Simmert opent een topicje die word geclosed en die hij weer opent en weer word geclosed..

Eckie: Volgende keer krijgt hij een OW..

ik deed dit in ASEL ik heb een banm tot met 80ste..

deeden jullie dit omdat ik het wa... (anders stellen ander komt DwD)

waarom behandelen jullie de members niet het zelfde?
    en niet zeuren met je Dictator zooi/

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zoals gewoonlijk snap ik geen hol van wat je nou weer bedoelt :{

For god's Sake, wees toch eens een keer duidelijk!

Waar heb je het over? :confused:

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    De members worden hetzelfde behandeld. Ik heb nu ook sinds gister en OW en merk er niks van dat ik anders behandeld wordt. Heb je al een een ban gehad?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    p1m heeft een halve assertiviteits-cursus gehad geloof ik :)

p1m kreeg een ASEL-ban omdat hij zich niet gedroeg conform de ASEL regels. Simmertje overtreed een algemene regel en kreeg daarom een normale waarschuwing. Sim-pel.

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, whatever. Ik vind het ook een beetje raar dat deze threat ook gesloten werd :confused:
    Waarom hebben jullie dat gedaan?

(P.S: Ik vond de domme blondjes grap echt geweldig, simmertje bedankt:D)

6. IK NL

IK NL Guest

om maar te zwijgen over het feit dat simmertje onze o zo geliefde munch beledigd.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eerste topic van simmertje was loos, plus daarbij spam.... dus gesloten. Tweede thread was niet minder loos, dus eveneens gesloten. In beide gevallen werd duidelijk uitgelegd waarom het slotje geplaatst werd, en dan nog komt Simmertje huilen dat het nergens op slaat.... yeah sure. Om nog maar te zwijgen van de ronduit groffe belediging aan het adres van Munch. Dat alleen is al een waarschuwing waard imo.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, daar had ik het niet over. Maar het is gewoon verdomd grappig, en natuurlijk is het dan de bedoeling dat iedereen bklijft doorlinken. Als jullie dan zo flauw gaan doen:eek:

Dus als ik het nog een keer doe, en dan fatsoenlijk zouden jullie het dan wel open laten staan? Het gaat dus alleen om z'n gedrag en niet om de loziteit van de grap? Een grap blijft een grap.

p.s: OW's hebben toch geen nut, dan meld je je toch lekker opnieuw aan. Ik zou het tenminste niet erg vinden, ik kom toch nouwelijks op de Mijl.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    als het toch zo'n goeie mop is, dan post hem maar lekker in deze thread. Misschien al wel 3 maanden dood, maar dat is omdat er waarschijnlijk geen animo is naar geweldige dijenkletsers op dit forum.

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, dijenkletser :D. Ehm.. Ja.. Wat is een OW eigenlijk :X?

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Officiële Waarschuwing.

ps: Ruffy we moeten nog een keer MotoGP&, heb een nieuwe bug :D

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, There we go!

1. Ten eerste thread was volgens jullie bedoelt als spam? Ik kan er toch niks aan doen dat je bij ons forum eerst moet aanmelden. Ik maak opnieuw een thread zodat deze keer wel lukt, en nee hoor XBW geeft het weer is geen kans en moet hem gelijk weer sluiten.

2. Oh een probleem op de site wordt door jullie dus niet serieus genoemen, als je een probleem hier probeert uit te leggen wordt dat door jullie gelijk afgestempeld als huilen.......[DDmode]yeah sure[/DDmode]

3. Munch you suck..........EEN RONDUIT GROFFE BELEDIGING! Nou nou ik weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij doe jij een beetje overdreven met je RGB.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ruben, het is genoeg geweest met je naieve gedrag. Ga je ouders maar pesten ofzo want je weet dat je hier je gelijk niet krijgt.

Ook stellen we het niet op prijs dat je een van onze moderators beledigt en aanvalt. Als je een beter forum weet ga je daar maar rondhangen, hier kan je iig de komende dagen niet meer in.

14. p1m

p1m Guest

oke dat bedoelde ik sorry voor de eerste pst was niet echt duidelijk exuses...

15. IK NL

IK NL Guest

Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl.

uit de faq, lijkt me duidelijk en verder

De community is geen marktplaats waar je zomaar alles kan roepen. Je bent te gast en we verwachten dan ook dat je een beetje respect toont tegenover de andere gasten en de leiding van het forum.

lijkt me duidelijk.

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch geen reclame :confused:

Gewoon iets lolligs!
    Whatever, ik ga em wel in de moppen threat postenO-)

17. IK NL

IK NL Guest

Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden

ongeacht of het reclame is of niet dus.

18. masterape

masterape Guest

Je moet je gewoon bij de regels neerleggen. Ik ben ook wel eens in protest gegaan. Maar dat heeft geen nut. Hun krijgen altijd gelijk. Soms jammer genoeg.

19. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    wel dom dat ze dat doen ze doen als of ze de politie zijn en die doen ook vaak dingen niet goed laat het ook eens over aan andere!

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom heb ik het idee dat reageren op jouw reactie stompzinnig zou zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina