PS2/Dreamcast joypad op Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darth Nielz, 7 jun 2004.

1. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg ik binnenkort Marvel vs Capcom 2 binnen, en nou had ik ff een vraag. Ik vond Capcom vs SNK 2 echt verschrikkelijk spelen met de xbox-pad (zowel de grote als de s, ik speel alleen met de D-pad en ik kreeg er gewoon geen dragon punch uit |:- ) en nou kwam ik toevallig op een site een adapter tegen waarmee het mogelijk is om psx en dreamcast controllers (had mvsc2 op de DC en die joypad speelde echt geweldig) op je xbox aan te sluiten.

Nu wil ik graag weten of er iemand is die hier al ervaring mee heeft?

hier de adapter : http://www.futuremax.nl/product_info.php?cPath=32_104&products_id=149

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  2. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gek dat de dremacast controller geweldig speelde en de xbox controller verschrikkelijk speelde. de controllers zijn bijna hetzelfde.

3. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    heb t over de zogenaamde ''vierpuntsdruktoets'' kerel, niet over de joystick in zn geheel. die van de xboxcontroller is imo gewoon te lomp om deze spellen mee te spelen, in tegenstelling tot die van de dc. en als je geen antwoord weet op mn vraag, post dan gewoon niets

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik je ff knaas noemen? Nee, dan doe ik het toch... Jezus wat bezielt je.... Beetje arrogant...

Maar ontopic, er zijn wel van die adapters, je moet ff kijken op lik-sang.com, daar verkopen ze die prut.
    EDIT: mijn excuses ;) ik lees nu zelf gewoon verkeerd, zie nu dat je advies wilt, mijn fout... Scheld me maar verrot...

5. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar werkt het. Heb je geen vertraging? Dat merk i wel met dat F*CK universial stuur van Thrustmaster! Dat is een PS2 stuur die je door middel van een Adapter kan aan sluiten op je Xbox of je GC, Je mag hem hebben voor 20 Euro (+stuur, zelf afhalen graag)

6. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    @rolorob : apology accepted dan maar, eikel :D

en xtreme-gamer, of het nou werkt dat wil ik graag weten! hoe de knoppenverdeling van een xbox op een dc-controller gaat bijvoorbeeld (dcpad heeft er minder dan xboxpad, dus wat gebeurt er dan bijvoorbeeld met de black/white knoppen?)

iemand?

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb alleen ervaring met een ps2 controller op de Xbox. De knoppen indeling blijft hetzelfde, de witte en zwarte knoppen gaan naar R2 en L2, de triggers naar R1 en L1. Van vertraging heb ik niets gemerkt, maar ik gebruik de ps controller alleen bij links als we met zijn vieren spelen.

8. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    en welke adapter gebruik je daarbij?

Deel Deze Pagina