Damn, die screens...de game is echt veel mooier hoor. (ik heb hem zelf)
Enne, wat iedereen denkt, dat die game gemaakt is door Sony, EA, weet ik het, dat is helemaal niet zo. "Studio Liverpool" is de maker, en ze hebben weer een enorm cool spel op de markt gebracht. Online helemaal verslavend, met z'n 10en racen, en tegelijk een tijd neer zetten voor de rankings. Ik heb nu een zere rug door het teveel spelen, maar goed, dat is het waard. Ik ga zo weer . Ikzelf vind dat de Grand Prix hier niet meer tegenop kan. Deze gameplay vind ikzelf veel lekkerder, en de AI is best goed (en snel, ik kan namelijk niet winnen in een Jordan bijvoorbeeld, wil je een race winnen, moet je echt een snelle auto hebben, en veel concentratie. :{ zeg niet dat het aan mij ligt, want ik sta momenteel 5de op Istanbul, 9de op Shanghai, en 30ste overall *) ik ga voor een top 10 plekkie ). Deze game is ook veel tactischer dan de GP series. Je moet voor de zondag kwalificatie echt je strategie bepalen voor de race. Ook is er zichtbare, en voelbare bandenslijtage. Je hebt ook neppe circuits, en legendarische auto's. Erg leuk als je een Eye toy hebt: Je kan dan een foto maken van je gezicht, en die gebruiken voor je career Dus als je op het podium staat zie je jezelf .
Ik ga van deze game wel een keer een filmpje maken (zodra ik m'n band kan vinden ) Dan zien jullie het zelf. Voor de mensen met een PS2: ECHT KOPEN, helemaal als je online hebt. Zeer stoere game.
En heb je hem al, voeg me dan maar toe aan je Buddy list; JPRaceGamer, kunnen we een potje racen
EN LET NIET OP DIE SCREENS!!! DE GAME IS VEEL MOOIER!!!
Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005