[PS4] [PS2] God of War II

Discussie in 'Games' gestart door Cybercon, 12 mrt 2007.

1. Cybercon

Cybercon Guest

Game: God of War II
    Genre: Action/Adventure
    Developer: Sony Santa Monica Studios
    Publisher SCEA
    Release PAL 18 April 2007

Info

Screens:

Screenshot Gallery

Boxart:

Videos

Video Review God of War II

:b:

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  2. Cybercon

Cybercon Guest

Zo en dan nu wil ik even mij ei kwijt :)

Laat ik eerst even voorop stellen dat God of War zo'n game is die bijna perfect is. De hack&slash momenten zijn uitmuntend, de Griekse setting is prachtig verwerkt, de soundtrack is perfect bijpassend en de graphics zijn van het niveau die je maar amper hebt gezien op een current-gen console. Zonder twijfel een van beste titels die ik ooit heb gespeeld, geweldig gewoon.

En dan nu over God of War II. Ik heb demo uitgebreid gespeeld en the guys from Santa Monica Studios did it again. Ja God of War II is nóg vetter dan het vorige deel. Grafisch nog indrukwekkender en de game mag zich zonder twijfel de meest indrukwekkende PS2 game noemen. De controls zijn weer hetzelfde gebleven, in deel 1 waren ze al perfect. En hetgene wat spectaculair aan God of War II gaat worden zijn de giant bosses. In de demo krijg je er al meteen een voor je kiezen en wat voor een :eek: De finishing moves zijn spectaculair en het geeft je zo'n enorme kick om een boss te beklimmen. Het is echt onvoorstelbaar dat de leden van Santa Monica dit nog uit de PS2 weten te persen. Ik klink dan ook laaiend enthousiast over God of War II, maar believe me dit gaat een van de betere titels van 2007 worden. Voor nu is aftellen tot 18 april, want dan kan mijn Xbox 360 weer de kast in :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  4. Cybercon

Cybercon Guest

Het zou mooi zijn als deze thread open mag blijven aangezien de OP meer (recente) info bevat. Maar goed ik laat de keuze over aan een van de mods :)

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt zo vet! Deel 1 was een van de beste games ooit gemaakte en deze gaat dat denk ik overtreffen!

( Nu maar hopen dat ik deze op mn PS3 kan spelen)

6. Cybercon

Cybercon Guest

Ik denk dat het volgende nieuwtje hier het best tot zijn recht komt :)

PS3only

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2007
  7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt deze game zo vet? Heb er namelijk nog nooit wat van gehoord.

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=17394&type=wmv&pl=game

En in mijn eigen woorden:

De heerlijke gameplay, combo's maken, dodging, platform elementen, quicktime events, bossbattles, alles werkt gewoon heerlijk.
    Voor een PS2 game ongelofelijke graphics en geluid
    Heel vet verhaal, met mooie filmpjes en voiceovers
    De Griekse mythologie ( ook al wordt het een beetje verkeerd verteld allemaal ) is heel vet in de game verwerkt.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  9. Cybercon

Cybercon Guest

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  11. Cybercon

Cybercon Guest

1 euro :emo: Ach ja het is natuurlijk altijd mooi meegenomen :+

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Das toch weer een euroknaller bij de Mac Donalds!! :+

Maargoed, mischien dat ik deze game ga halen. GoW wel gespeeld, maar nooit zelf gekocht. Aan 2 wil ik dus pas beginnen als ik 1 heb, en heb uitgespeeld natuurlijk. Even kijken of GoW 1 & 2 samen BC worden, als dat wel het geval is.. haal ik ze beiden als ik klaar ben met Motorstorm en Resistance :9

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat meen je toch niet he???
    In het kort gezegd: alles maakt deze game vet. De settings zijn a la lord of the rings(met een ubercoole vrouwenstem die het verhaal verteld,...), het hele gedoe met de Goden is super, de gameplay is super, de graphics zijn super, je kan gewoon niet beter hebben :).

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *schaam*

Mare, ik ga ze dan wel proberen, eerst 1? Daarna 2? OF maakt dat niet uit?

15. Cybercon

Cybercon Guest

Ik raad je aan om deel 1 op te pikken voor twee tientjes en dan aan deel 2 te gaan beginnen. Deel 2 gaat namelijk verder waar deel 1 ophield ;)

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Cybercon

Cybercon Guest

Whatever :emo: :+

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even de video review gezien, en het leek me wel grappig ja...... Lets trie :+

Maar met PoP vind ik die puzzels altijd KUT, vanwege de camera en de dingen die je moet doen, is dat hier ook zo???

19. Cybercon

Cybercon Guest

De puzzels in God of War vergen wel wat denkwerk ja, maar om nou te zeggen dat ze ingewikkeld zijn? Nee ze zijn absoluut te doen, ik had maar moeite met een puzzel op het einde :cool:

Geloof me, dit spel is vele malen leuker om te spelen dan POP dankzij de geweldige sfeer die het spel uitademt _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2007
  20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal em wel kopen :+

Deel Deze Pagina