[PS4] [PS2] Gran Turismo: Tourist Trophy

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 3 nov 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]

    Jaja, dit hadden jullie misschien nooit gedacht, maar de makers van de Gran Turismo reeks (Polyphony Digital) gaat over, van 4, naar 2 wielen _O_

    Het concept van deze game is haast exact hetzelfde als normaal. Je hebt gewoon een groot aanbod van motors, die je op een zo realistisch mogelijke manier kan berijden. Helaas is er nog niet veel over bekend, maar de release is al snel. Hopelijk komt ook hiervoor een stuurtje, netzoals de GT4 Driving Force Pro. Maarja, eerst maar eens zien wat het wordt. Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit de beste motorrace game ooit gaat worden, want wie ooit een vorig deel van Gran Turismo heeft gespeeld, weet tot wat voor dingen PD in staat is... Een game die ik zeker weten in de gaten ga houden.

    Hier een trailer op www.gamespot.com.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, de game ziet er wel goed uit, maar ik kan het niet laten om er even een (misschien kromme) redenering op los te laten. Polyphony brengt normaal een of 2 games in vier jaar uit. Nu is er binnen een jaar een nieuwe (motorphysics is wel even wat anders dan auto's, ook al kunnen ze de omgevingsengine misschien wel gebruiken). Dus of deze game wordt een flop, of de PS3 hoeven we voorlopig niet te wachten (omdat niet iedereen dus bezig is met de volgende GT). Aangezien ze over gt4 een jaar of 4 gedaan hebben, komt de ps3 vast niet voor eind 2006 (dan hebben ze 2 jaar ontwikkelingstijd).
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er nu al goed uit, ik verwacht er veel van
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, niet binnen een jaar hoor ;)
    Hij is nog niet uit, en GT4 werd ook al in 2004 gereleased :)
    Maar zoals je ziet is alles hetzelfde;
    - HUD
    - Circuits
    - Photo-Mode
    - Menu
    Dus het is gewoon GT4, alleen dan met motoren. Het enige wat ze hoefde te doen is motoren ontwerpen, en de phisics maken, en daar hebben ze een jaar de tijd voor. En ik weet niet wie deze makers zijn, misschien is er gewoon een team dat hieraan werkt, en een ander dat bezig is met GT5, want daar zijn ze iig mee bezig ;)

    Edit:// Hoe zou schade zijn? Zouden de coureurs van hun motoren vallen?
    Edit2:// Zou de Nurburgring Nordschleife er ook inzitten 8) _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Schade? Je zegt net dat het hetzelfde zal zijn als GT4 ;)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Nou ja, ik bedoel niet schade aan de motor, maar dat het poppetje van de motor afkukelt ofzo :+ In GT4 spinnen de auto's, dat zal met motoren moeilijk gaan, dus hopelijk dat ze zoiets krijgen. Verwacht ik wel trouwens.
     
  7. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee als een motor valt blijft het mannetje dr gewoon opzitten nou goed... :confused:
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Het zou toch kunnen dat wanneer je tegen een muur aanrijdt een tijdstraf krijgt, maar dat je wel gewoon blijft staan...
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ben benieuwd! De afbeeldingen zien er in ieder geval erg goed uit :).
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel mooi, maar kun je de motors ook tunen of laten ze dat eruit?
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, ik hoop dat die "in-bike view" een indicatie is dat er een in-car view in gt5 zal zitten. Maar dat zal wel dromen blijven.... :p
     
  12. alibi

    alibi Guest

    dit wist ik al een tijdje, maar dit zijn de eerste screens die ik zie! ziet er idd hetzelfde uit als GT4 ( _O_ ).

    ik vraag me af of er voor dit spel een stuur uit zou komen.

    ben benieuwd hoe het zou spelen, aangezien mijn lokale gamesboer met regelmaat spellen, uit voornamelijk japan, importeerd zal ik deze ook zeker ff bij hun checken!
     
  13. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg dodelijk uit hoor!!!!
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk het niet. PGR3 heeft dit wel, want die heeft maar 80 auto's, maar wanneer GT5 er weer rond de 700 heeft... Overigens hebben de cabrio's het wel erg gedetaileerd, maar das logisch :+
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat gt5 terug 700 auto's ofzo gaat hebben, het duurt heeel lang om maar 1 wagen uit zoooveeel polygonen te maken,... Ik schat persoonlijk iets van een +200 auto's...
    ontopic: Deze game ziet er supergoed uit, het zou wel eens kunnen dat het moto gp zijn ass kickt:9 .
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    GT2 had er 500, GT3 250, het is dus voor de hand liggend om op een nieuwe console het aantal te verminderen. Maar je moet Tourist Trophy niet vergelijken met MotoGP, net zoals je GT4 niet echt moet vergelijken met DTM Race Driver. MotoGP is puur gericht op race motoren, en is redelijk arcade. GT:TT is meer gericht op de motoren van het dagelijks leven, en is waarschijnlijk super realistisch. Heb er in elke geval super veel zin in *)
     
  17. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu verwachten we natuurlijk wel dat gt5 uit auto's en motoren gaat bestaan. Zou wel vet zijn, Rij je met je auto over de nurburg ring en wordt je ingehaald door een motor (of andersom)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, dat verwacht ik niet hoor :p
    Hoop het ook niet. Ik hoop gewoon dat in GT5 alle aandacht naar de auto's gaat, en dat ze dan misschien ook met een Tourist Trophy komen. Ik zou het ook niet leuk vinden om én met auto's én met motoren op een baan te rijden. Gewoon lekker auto's, en dan later weer de motoren :)
     
  19. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat gt5 autos én motos zal hebben, maar ik denk dat het wel heel waarschijnlijk is dat er een tourist trophy 2 voor ps3 zal komen. :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Op IGN staat nog een filmpje voor degene die Japans kunnen :+
    http://media.ps2.ign.com/media/771/771980/vids_1.html
    Als je op de eerste drukt, gaat zo'n ventje het spel spelen.
    Het geluid klinkt best wel goed, en als je wacht tot het einde van de film op de replay....die is _O_ _O_ _O_
     

Deel Deze Pagina