PS2 Haat, jullie doen zo vijandig tegenover de PS2..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door USA2003, 6 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een trotse bezitter van de XBox maar OOK van de PS2...
    GTA Vice City komt niet op de XBox voor zover ik weet...DBZ Komt alleen op de ps2...Splinter Cell komt niet op de PS2 maar op de XBox...dus daarom heb ik ze alle twee in huis....
    MAAAAR...JULLIE DOEN ZO VIJANDIG EN HATELIJK TEGENOVER DE PS2...WAAROM?

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet vijandelijk over de ps2. Kijk eens op een ps2 forum, kijk dan wie er vijandig over de Xbox doen.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Er doet bijna niemand vijandig tegen de ps2. Er wordt hier nauwelijks geflamed... En er zijn hier een heeeeleboel mensen met meerdere consoles.

4. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    echt wel...'k ben blij dat het niet voor de ps2 uitkomt'
    'ps2 is slecht' 'sony kraakt als eerst' 'ik ben blij dat ik de xbox heb gekocht en niet die k*t playstation' .....dat zijn voorbeelden

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    dan kijk je op de console wars forum, de rest hier is noet zo, darom bestaat de console wars forum... dacht ik... :{

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs daar vind ik het erg meevallen. Kom het zelden tegen, als grapje is weer wat anders, doe ik vaak zat aan mee.:)

7. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat het zo erg is hoor...
    maar het viel me gewoon op..........

8. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helemaal niks tegen de PS2, helemaal niks, en ik denk dat de meesten ook zo zijn...

als ik genoeg geld zou hebben zou ik ook meerdere console's hebben, maar dat is nu ni dus :'-(

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maar naast dat dit niet op het consoloewars forum is: Die uitspraken zijn toch waar? :confused: :confused: :+ :+

Geintje! mwheheheheeh!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *wilt Kobolds reactie wissen :+

Ik ben altijd benieuwd naar wat voor soort mensen die echte fanboys dan zijn, ik denk dat ik dat eens ga onderzoeken. Alleen denk ik dat als je bv op echte console fora zit (dus bv dat van XBW, of van een Cube website) je dat soort reacties vaker zal zien, waarom? Ze willen er bij horen. Dat zie je hier ook zo vaak, nieuwe mensen die even stoer komen melden dat de Xbox "ROEELZZ" en de PS2/NGC "SUXX!!".

11. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR...je hebt groot gelijk man..
    De eerste die het gewoon zegt..........

12. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik haat mensen die blijven zeggen dat de Ps2 beter is. Ik heb er een 'klote hekel aan!

Ze hebben gewoon geen gelijk!!!

En al die ventjes met een ps2 zeggen: De ps2 is al 25 miljoen keer verkocht. Dat is waar. Maar de ps2 is ook veel meer bekend en is al 2jaar eerder op de markt.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    of juist xsux of xbox sucks of xbox zuigt ..

Edit: achja , het hoort erbij

14. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele console is beter dan welke dan ook....
    Okay de consoles van vroeger moeten we ff vergeten...maar elke console heeft zn eigen sterke punten...........

15. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een Xbox en geen andere next-gen consoles. Ik vind zelf de xbox de betere console maar dat is puur mijn mening. als iemand mij een Ps2 of NGC wil geven zou ik zeggen mij best. Ik speel er net zo graag op als op mijn Xbox alleen niet zoveel denk ik.:D Ik heb een vriend die een PS2 heeft en een NGC en daar speel ik ook wel eens op en dat is ook gaaf vooral Super Smash Bros., GTA 3 en Tekken 4. Maar ga toch leiever multi op mijn Xbox met halo of een lannetje.}:]

16. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou eerlijk wezen wat de f**ck maakt het nou uit op wat voor een console je speelt?
    Als je maar lekker kan gamen daar gaat het om toch?
    Ik kan net zo goed genieten van een game op de ps2, super nes,xbox what ever als het spel maar goed is.
    Dus het enigste waarover iedereen kan zeiken zijn de spellen de rest is gewoon onzin!
    Nu gaak weer lekker gamen mzzls

Laatst bewerkt: 6 okt 2002
  17. macksplack

macksplack Guest

ga janken joh als je er niet tegen kan ga je op een ps2 forum zwerven en ja ik haat PS:r

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb zelf een PS2, dus ik heb er niets tegzn. Maar ik heb wel iets tegen de games voor de PS2: zoveel games en zo weinig toppers, ik die nu al 2.5 jaar en ik heb nu nog maar 7 games gekocht en al die andere games zijn het nog niet eens waard om te kopen, sommige nog niet eens om te huren. De Xbox heeft minder games maar er zitten veel meer betere games tussen dan bij de PS2.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nu neit anti-xbox... maar ikw il alleen zeggen dat ;
    JIJ de PS2 spellen minder vind en xbox spellen beter

*ik vind het zelf ook hoor :D , maar ff voor de duidelijkheid :D

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, ik vind Xbox spellen beter dan PS2 spellen, sommige toch maar het ging over "Waarom doen jullie zo vijandig tegen de PS2?" Dat was MIJN antwoord op die vraag.

Laatst bewerkt: 6 okt 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina