[PS4] [PS2] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 14 nov 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een tread aangemaakt ALLEEN over killzone.....
    de titel ligt al bijna in de winkel,zet hier neer wat je vind van het spel,of je hem gaat kopen oftewel alles over dit titel,en eventueel kan hier ook een hulptread van gemaakt worden als ie uit is.......
    boxart pal....
    [​IMG]
    de features....
    --Killzone is the premier first-person shooter, available exclusively for the PlayStation 2 computer entertainment system.
    --Killzone is an epic conflict, set in the near future, between an elite squad of human ISA forces versus the invasion of the Helghast.
    --Killzone features a unique graphical style to capture the grit and realism of intense military engagements.
    --Killzone is inspired by the classical military engagements of human history (ex: trench battles of WWI, city sieges of WWII and guerilla warfare in the jungles of Vietnam).
    --Killzone is an immersive cinematic experience integrated into several gameplay modes featuring single player, multiplayer (team-based and competitive) and online.
    --Online broadband gameplay supports up to 12 players coupled with voice-chat technology via the USB Headset (for PlayStation 2).
    --Players can select between four characters; each with special abilities and weaponry to accommodate their playing style - sneak through jungles or blast through alleyways.
    --Killzone features 11 intricately detailed environments that showcase the harsh setting of a war-ridden planet.
    --Players can equip themselves with an armory of 27 different weapons influenced by today's modern military equipment* *Weapons include 21 first-person weapons that the player can carry, five emplaced weapons, and hand grenades.
    --Highly-advanced artificial intelligence - Helghast enemies calculate threats, maintain squad directives and adhere to self-preservation tactics to determine a unique course of action.
    --Killzone features an original score performed by the Prague Philharmonic Orchestra and Chorus.

    hulde aan guerilla _O_
     
  2. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijkt een hele goeie fps te zijn. een halo 2 beater word er zelfs gezegt, maar weet niet of ik hem ga halen, moet eerst eens weten hoe hij nou werkelijk is en hoe hij het online doet op de ps2.
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij blijkt tegen te vallen en is geen Halo beater, laat staan Halo 2 (IGN)
    Een goed spel, met flink wat fouten. Geen oorlogsfeel, grafische problemen, slechte AI.
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    IGN vond hem tegenvallen. Ik denk dat ik hem niet ga halen, kgeef mn geld dan liever uit aan Pes 4 voor de Xbox.
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja word gezegd dat het een halo beater is......maar dat kun je pas zegge als je beide hebt gespeeld:D
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dacht dit "de topper" ging worden voor de ps2 :eek:
    Maar zo te horen valt dat dus tegen. Komt toch van Nederlandse bodem? Want voor een nederlandes developer is het een erg goede game dacht ik.
     
  7. Halo beater??
    Hahahah, laat me niet lachen!! :{
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd niet iets wat je zou kunnen bestempelen als halo (2) beater. Check de rankings maar. Helaas voor de ps2 bezitters onder ons...
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    schijnt echt heel slecht te zijn. Altijd framedrops, slechte gfx, veeeeeel bugs. Mja halo2 is iets te perfect voor killzone.
     
  10. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je een nieuw onderwerp :eek::eek::eek: alvast bedankt
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon naar een onderwerp gaan en dan linksboven op new tread drukken:D
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg leuke game lijkt mij maar shooters op de ps2 vind ik wel minder vergeleken met de x-box. Maar dat filmpje zag er erg goed uit. :D
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk lijkt mij killzone ook vetter,ik heb halo2 al bijna uitgespeeld en het is allemaal mooi enzo,maar killzone spreekt mij iets meer aan.
     
  14. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    tja de meeste filmpjes
    maar hoe speelt ie :cool:
     
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen Halo beater, IGN geeft 't een 7,5
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de demo die bij dat blad van de PS2 zat gespeeld. Ik vind hem helemaal niet zo geweldig eigenlijk. Grafisch niet denderend (ook absoluut niet lelijk hoor) en qua gameplay ook niet echt iets wat we nog nooit eerder hebben gezien. Misschien is de multiplayer wel de moeite waard, maar daar heb ik wel ea andere spelleke voor op Live!
     
  17. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al (USA versie) maar ik vindt het absoluut geen Halo killer, de ghpx zijn goed alleen alles in grouw en grijs. Verder een leuke game, dat zeker. Online heb ik niet kunnen testen maar het lijkt mij niet zo lekker uitgewerkt als halo 2. wat wel gaaf is zijn de bewegingen in Killzone als je bv herlaadt loopt enzo.
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot schrijft dit:
    Dus het had een goede shooter kunnen worden, maar er is iets mis gegaan in het ontwikkelingsproces, waardoor de game erg tegenvalt.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Gamespot zelfs maar een 6,9
     
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem halen en aangezien de singleplayer van halo 2 me tegen viel hoop ik dat killzone het beter doet.
    En ik vertrouw die reviews niet echt.
     

Deel Deze Pagina