ps2 heeft weer een nieuwe aanbieding. als je een ps-one heb en je kan dat bewijzen dan krijg je 40 euro korting op de ps2.
Het is zeker een goede actie! Maar hoe bewijs je het meenemen of er foto van maken maar die kan je net zo goed bij een vriend maken die er 1 heeft. Maarja als je vanplan bent om een ps2 te kopen is het leuk. Maar ik zou een xbox kopen
Die 40 euro korting is al in de prijs berekent natuurlijk. Het is gewoon zoeken naar een manier om ps one klanten aan de ps te houden, zo lijkt het namelijk of ze iets doen voor hun huidige klanten terwijl het eigenlijk een gewone prijsverlaging is (marketing is dit). Dit doen ze omdat Nintendo komt met hun kortingsbon op een NGC als je een gameboy sp koopt (dit doet nintendo omdat ze gewoon heerser zijn met de gameboy en dus veel mensen hebben die dit apparaat kopen)
Sorry, maar ik open deze thread weer, vind em onterecht gesloten. Ik vind dit geen promotie ofzo het is gewoon een tip voor mensen die nog een ps2 willen kopen. Mag dat niet als je een Xbox hebt?
geld die actie voor in elke winkel? em hoe duur is de ps2 eigenlijk ? ik ga denk ik ook een ps2 kopen..dan heb ik ze alle drie..whoehoe!