Ik las in de krant dat de PS2 nog dit jaar een upgrade krijgt wat inhoud dat; hij een andere cooler krijgt voor minder geluid en dat hij gebrande dvd's af kan spelen.
Doen ze omdat op dit moment niet meer echt de gamers die dingen kopen (markt is verzadigd en velen hebben hem al). Maar om de pappa´s en mamma´s over te halen om de ps2 binnen te halen als multimediamachine. Want op dit moment ligt de Xbox met dvd kwaliteit en geluid nog voor.
Ja ik vraag me toch af of ze daar zoveel mee opschieten nu ze de ps2 eigelijk wel goedkoper moeten maken ?
wat een spetterende upgrade! we kunnen nu ook illegale kopieën draaien zonder onze ps2 te laten moden en hij maakt minder lawaai! niet zo heel opzienbarend.. als je er nou een expansion-pack achtige upgrade bij zou kunnen kopen.. kijk, daar hebben we wat aan.. voor een betere ventilator loop ik niet echt warm (ongelukkige woordspeling)
Je hebt nogsteeds een chip nodig hoor voor kopieen, hij kan alleen andere formaten aan dus je kunt je copy nu ook op cd-rw zetten en dvd-rw enzo.
Als ze dan toch aan het upgraden zijn, laat ze dan gelijk zoiets als een harddisk inbouwen. Ik kan me imers herinneren dat Sony een tijdje gelden nog met een externe kast kwam aanzetten, ik weet niet in hoeverre dit idee wordt/is doorgezet maar deze upgrade noem ik nou niet opzienbarend.