Hi, Ik heb gelezen dat er twee versies van de PS2 Network Adapter zijn, eentje met alleen een Ethernet uitgang en eentje met een modem. Mijn vraag: Zijn ze allebei hier in Nederland te krijgen en zo ja, zit er prijsverschil in en wat is het voordeel van een Ethernet uitgang + een modem ten opzichte van eentje zonder modem? MvG, Remco
De adapter is iig te koop bij bartsmit. zie hier de site:http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3040 Over het verschil tussen beide adapters weet ik niet zo veel , maar dit zal vast iets te maken hebben met het feit wanneer je rechtsreeks je ps2 verbind met de adsl verbinding (telefoonkabel). Misschien dat iemand anders hier meer over weet?
Modem voor een inbelverbinding, 56k of zoiets. Ethernet is voor breedband verbindingen, zoals ADSL en kabel internet.
Als je geen breedband hebt dan moet je internet verbinding maken met een inbelmodem. Die goeie ouwe tijd.... En dat is dus dat ding wat in die 2e adapter zit.
Ik kan je garanderen dat je de adapter met twee ingangen NIET in Nederland kan krijgen. Maar je hebt al een antwoord gekregen zie ik .