ik ben dus geselecteerd voor de beta test maar ik heb een probleem ik meot de netwerk apdapter bestellen in de komende 2 weken maar dan ben ik op vakantie allee nnu komt mijn probleem als ik hem nu bestel dan krij ik hem waarschijnlijk in een weekje of 2 thuisgestuurd maar dan ben ik op vakantie en het past waarschijnlijk niet door de brievenbus hoel los ik dit op? kan tpg post het paketje niet bewaren tot ik thuis ben?
Je kunt mij machtigen om 'm te ontvangen Anyway, postkantoor bewaart dat wel een paar weekjes voor je, dus geen probleem. Check het anders effe op hun site.
Zou wel beetje hard zijn he, om het na twee weken weg te pleuren. Verwacht je een pakketje met diamanten, maja je gaat toevallig 3 weken op vak. heeft tpg je pakketje weggepleurd ter waarde van 2,3 miljoen. Nej dat bewaren ze wel, en ik denk dat als het echt lang duurt dat ie dan retour afzender gaat
ik ben ook betatester kan ik nou gewoon Xbox en PS2 met een wireless router doen of moet ik dan nog allemaal andere dingen doen?
.::: Ik heb zowel GC als XBX nu online via een hub lopen, PS2 wordt daar bij gestoken bij mij. Via een wireless router weet ik neit of dat zal werken, maar het lijkt em wel aangezien daar toch ook gewoon meerdere PC's op zou moeten kunnen aansluiten toch?
Postkantoor bewaart ze 3 weken voor dat ze retour gaan, als je ff op hun site had gekeken had je dat kunnen weten. www.tpgpost.nl
fuck maar ik ga 20 of 21 (hangt van het weer af) dagen op vakantie dus ik hoop dat dat precies uitkomt.........