Zit er aan te denken om een engelse online kit te kopen, maar wil wel effe zeker weten dat dat allemaal gaat werken alhier. Iemand daar ervaring mee??
.::: Nee, gaat niet werken. Er is een reden voor dat we hier pas in Beta zitten. Hold your horses, vanaf september kan je je gang gaan (Of nu SOCOM kopen en inschrijven voor beta)
Uiteraard heb ik SOCOM al.. da's de reden dat ik online wil Maaruh, mijn lokale gamesdealer heeft nu al de netwerk kit, en is dus al lekker online aan het knallen.. dus het werkt wel.
Nee dank dat je dan wel een omvormer nodig hebt je zit daar met andere tv standaarden en andere stroomvormen... lijkt me listig om daar te bestellen.. heb je al bij dvdcrave gekeken in Australie das allemaal gewoon PAL spul..
WTF gasten... we hebben het hier over de UK! Andere "stroomsoorten"? Andere PAL? wat een bullshit zeg.. Ze hebben hoogstens een andere stekker aan hun apparatuur, maar de netwerkkit sluit je niet aan op het stroomnet Als het werkt, gewoon kopen. Maar waarom niet eerst de beta checken? Als je daar niet bijzit kan je die kit altijd nog importeren, toch?
.::: Idd dat Engeland een totaal ander systeem heeft gaat me ook boven de pet (misschien denken mensen dat dit amerika is? Een amerikaanse netwerk adapter zou ik al helemaal niet proberen overigens) Maar vooralsnog is Engeland enige met 'vrije' online mogelijkheden in Europa. De rest zit met beta's. En voorzover ik weet kan je niet vanuit NL meedoen daaraan. could be wrong, maar het er is duidelijk september vermeld.
Zodra ik 'm heb zal ik wel effe een vergelijkinkje in elkaar zetten. Ik denk toch dat Live beter is. PS2 mist een harddisk, dus geen online content etc. op de PS2.
quack NL heb je hem nu besteld dan op play.com of zo PS: Voeg me ff toe op xbl je weet mijn gamertag wel.
als je dus geen harddisc hebt, zul je ook wel geen vaste account hebben....of wel??? dan moet je dat op je memory card zetten....of steeds opnieuw intypen...
Heb 'm nog niet besteld. Mijn lokale gamesdealer zou er een paar gaan importeren. Ik moet nog effe zien hoe duur ze bij hem worden, anders bestel ik 'm wel direct bij play.com. Die zijn ook best goedkoop
.::: Sony heeft een eigen 'gamertag' (ondanks dat MS bij hoog en laag zweert dat Sony het niet heeft, "ignorance is bliss" zullen we maar zeggen *sigh*); maar deze is 'onzichtbaar'. Iedereen krijgt een identificatie nummer wat wordt gevormd door het serienummer van je PS2, je netwerkadapter en je memory card. Net zoals bij XBL heb je dus een 'vast account' (op basis daarvan kan Sony dus ook bannen en controle uitvoeren, sterker nog er zijn twee netwerken; een 'wild west' waar iedereen kan kloten wat ie wil en een 'serieuze' waar streng gemodereerd wordt), met als voordeel dat ej je naam ten allertijde kan veranderen (zoals in Wolfenstein Xbox of MSN Messenger op de PC een vast 'adres' en een wisselende naam). Ik snap ook nog steeds niet waarom MS Sony blijft afkraken. Tuurlijk eht is concurrentie, maar de opmerkingen die Peter Moore recentelijk maakte slaan als een l*l op een drumstel. Er klopt werkelijk geen zak van. Of MS proebert negatieve publiciteit te genreren of ze hebben werkelijk geen idee wat Sony voor plannen heeft. En ja, Sony Network Gaming is gratis op de MMORPGs na, eigenlijk net zoals Live sans de abo-kosten dus. Verder is vooral EA aan de weg aan het timemren met een eigen buddylist systeem EA messenger, headset en keyboard ondersteuning en andere netwerk features. De PS2 heeft overigens wel degelijk een harde schijf maar zijn er geen games die hem vooralsnog nodig hebben (FFXI gebruikt hem wel bijvoorbeeld). Anyway XBL is een compacte alles in 1 oplossing waar je abokosten voor moet btalen. SNG is een open netwerk met meer mogelijkheden minder uniformiteit hogere instapkosten maar geen abo-kosten. Welke beter wordt? Eh... welke games wil je spelen? En dat zal voornamelijk van je voorliefde jegens FFXI en EA Sports afhangen.