Nou het feit dat je weer een apart kastje voor je verbinding moet kopen, en in de toekomst zelfs nog een harde schijf is natuurlijk brak.
Oké dat je geen credit card nodig hebt is natuurlijk wel fijn voor vele, maar ik denk als je aan derde moet betalen, dit toch echt met een credit card moet gebeuren.
Ook maken al die derde partijen de boel naar mijn mening weer onoverzichtelijk, en de constante kwaliteit van de verbinding die ik nu bij live proef, verwacht ik dan ook weer niet bij de Ps2.
Het kiezen van meerder tag's lijkt leuk maar naar mijn mening is het hebben van 1 unieke tag nou net de reden om beleefd te blijven, anders herkend iedereen je als die onbeschofte eikel.
Bij de ps2 verander je na een potje schelden gewoon jou tag en olé niemand herkend je meer.
Het spellen aanbod is natuurlijk naar mijn mening weer veel beter als bij de xbox, Gran Turismo 4!, Destruction Derby Arena!, Amplitude?, Hardware?, Syphon Filter?, Twisted Metal Black Online?, SOCOM U.S. NAVY SEALS! en Everybody’s Golf!.
kijk en dan gaat Electronic Arts de grootste op het gebied van online games voor de ps2 worden!, als dat betekent dat je dan wel fifa 2004 op de playstation kan gaan spelen betekend dat automatisch een harde klap voor de xbox zeker in Europa!.
Ben toch nog steeds blij dat ik voor de xbox heb gekozen, maar ik vind het spellen aanbod met de nadruk op live spellen magertjes!.
Het wordt dan ook echt tijd dat er op Live een goed autorace spel komt (F1), voetbal spel en knock-spel alla DOA3.
Wat het spel SOCOM u.s. NAVYSEALS betreft, daar zijn natuurlijk veel xboxers jaloers op, maar wij krijgen binnenkort Tom Clancy's Ravenshield welke single player al een geweldige game is en multiplayer natuurlijk helemaal top gaat worden!.
Salva
Laatst bewerkt: 15 jun 2003