[PC] PS2 Online

Discussie in 'Games' gestart door GForce, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan een PS2 van een vriend kopen maar er zit een mod-chip in. Ik heb er liever zonder 1 maar aan deze kan ik goedkoop komen. Nu is mijn vraag of ik dan originele spellen gewoon online kan spelen. Het is een oude chip volgens mij waar je een bootdisk bij gebruikt maar die heb ik er niet bij want ik hoef die troep niet. Kan iemand antwoord geven. Eventueel via PM als de thread gesloten zou worden!

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit valt net zoals over een xbox modden praten onder illegalen praktijken, daar wordt hier niet over gepraat en is ook hier verboden! Deze gaat geheid dicht dus verwacht geen antwoord!

greetz wooly

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat het helemaal niet over. Maar op het forum staat wel iets over wannabee mods misschien dat je dat moet lezen. Ik heb al een PS2 maar die is van een ouder type en kan daarom niet online. Nu wil ik nog een PS2 maar bij die van een vriend zit een chip in. Ik wil die chip helemaal niet gebruiken ik wil gewoon online spelen.

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Mij lijkt het inderdaad ook een normale vraag. Zou me verbazen als deze gesloten wordt. Maar ik weet helaas het antwoord op je vraag niet.

Edit: Wooly, laat het modwerk lekker aan de moderators over en probeer geen wannabee-mod te zijn. Want daar stikt het hier teveel van. Of geef normaal antwoord op z'n vraag of helemaal niet.

Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even een vraag? Heb je bij PS2 online ook accounts/gamertags? Want misschien dat als je geen accounts hebt ze je ook niet kunnen bannen... maar ik zou het eerlijk gezegt ook echt niet weten... Aan de ene kant zeg ik: Ik hoop dat ie het niet doet...(microsoft is echt slim wat dat betreft) maar ja aan de andere kant vind ik het wel weer minder voor je...Misschien op en PS2 forum aanmelden en daar vragen ofzo :confused:
    Kzou het echt niet weten.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt geen account of gamertag. Je kunt een modem in de winkel halen en die aansluiten en dan spelen. Je hoeft alleen je PS2 nummer door te geven.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch iets wat het "uniek" maakt... oftewel als ze scannen heb je een groot probleem... maar ik vrees voor je dat Sony ook niet dom is, en er gewoon een soort beveiliging heeft ingebouwd (zeker dankzij hun ervaring met omgebouwde PS 1's ) Kan je de chip er niet uit halen?

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ook het praten over gemodde playstations is bij ons niet toegestaan, en aangezien dit wel degelijk betrekking heeft met mod-chips gaat deze op slot.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina