[PC] Ps2 power!? Juist next gen...!!![Criterion's BLACK]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 10 sep 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Criterion's BLACK De ps2 versie ziet ook fenomenaal uit(game komt ook naar xbox). Ik snap het gewoon niet, dit is juist next gen, als ze deze game op E3 lieten zien als ps3 game of xbox 360 game zou ik zwaar enthousiast zijn en noem maar op,maar deze is voor ps2...:D:D en het ziet er fenomenaal uit...
    Info:
    Screenshots:

Klik hier voor de trailer(must see!!!!!):
    gewoon klikken

En dit is dus de ps2 versie !!! 8) 8)

IGN:
    Abnormaal cool gewoon!!!!!!
    Wat vinden jullie ervan?...

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een console titel van deze generatie ziet het er heel ziek uit. Denk dat hiermee echt alles uit de hededaagse consoles geperst wordt. Maar next gen...nee dat nog niet..maar ziet er wel sweet uit

3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    echt vette screens :eek: Wanneer komt hij voor de xbox ?

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het al na de E3, dit wordte echt een vet spel.

5. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    op het eerste gezicht ziet het er behoorlijk geil uit, maar ik vind het lopen en mikken een beetje statisch overkomen (zoals ts:cool:. Hoop dat ik ongelijk heb!

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    klik
    Hier wat info over de xbox versie :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de trailer,...gewoon niet normaal, die machinegeweren, die omgeving, die ontploffingen, noem maar op. Ook hoe al die zuilen naar beneden vallen, echt te mooi gewoon voor deze generatie lijkt mij zo. Als ze tegen mij zeiden, dit is een xbox 360 game of ps3 game, zou ik het nog geloven ook...

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    ziekelijk lijp spel...

Wel erg veel explosies, als het maar niet een nonstop-trigger-inhouden-spel wordt...

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Zo'n spel zou er wel eens mogen komen, want ik ken er geen een. Het zou juist vet zijn als alles kapot kon.

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    maar het lijkt er in eerste opzicht voor mij een beetje op dat dit echt zo'n veelste kort spel wordt. Echt zoiets van waarbij je denkt bij eerste keer spelen: 'wow weetje hoeee tof!!' en dan speel je heeel veeel, en dan hebjem zwaar snel uitgespeeld en dan na de 2e keer is het niet leuk meer.

Ook ziet het er een beetje makkelijk uit... Geen tactiek, gewoon run and gun beetje simpel dus

11. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er allemaal vrij scherp en mooi uit, maar hoe die pilaren omvallen en ineens in brokjes veranderen ziet er wat nep uit... misschien is de oorzaak van al dit moois wel het feit dat er erg weinig kleuren in voor komen (tenminste, ik zag vrij weinig groen/rood/blauw of andere velle kleuren). Ook de explosies zien er niet echt next gen of spectaculair uit (wel al die stof wolken enzo ) maar dat houd deze titel niet tegen om een mooie te worden! Want het geluid klonk wel tof en gaf het filmpje zeker sfeer...

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het er net next gen uit lijken. En hou er dan ook nog rekening mee dat deze een ps2 trailer is... En ik denk dat het spel je lang zoet houdt, het zijn de makers van burnout...en die games houden je ook heel lang zoet...:)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb net ook de beelden gezien en kan niet geloven dat het echt PS2 beelden zijn. Ziet er iig erg tof uit.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik kan het nog altijd bijna niet geloven dat dit ps2 is!!!! Ook al hebben games als God of war, mgs3, gt4, shadow of the collossus zo mooi graphics, dit is gewoon niet meer normaal. Als dit neem nu het max van de ps2 is, wat is het max van de ps3 dan 8) 8) _O_

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mm wel jammer dat opjecten die geraakt worden niet blijven liggen (kijk maar eens goed naar dat filmpje met die pilaar!)

verder is t niet mijn spel.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou IGN dan zeggen:"en dit is van de ps2 versie, geloof het of niet..."??? Die gaan toch heus niet liegen...?

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik niet calm down. Ik zeg alleen dat op de xbox pagina PRECIES dezelfde trailer staat. Maar ze weten dan wel veel power uit de console te halen. Ik heb alleen een ding erop aan te merken. De brok stukken vind ik net wat lelijker, nog steeds goed maar niet next-gen.

EDit: Ik zie inderdaad dat er staat dat het van de ps2 is, mischien hebben ze bij de xbox pagina dezelfde neer gezet. MAar ziet er inderdaad toppie uit

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mm, dat snap ik ook wel niet waarom daar iedentiek dezelfde trailer staat... Even mooi zullen ze allebei toch niet zijn he??(normaal zou de xbox versie toch iets mooier moeten zijn...), en ja die brokstukken...this nog altijd natuurlijk deze generatie,maar toch, ik ben zeeeeeer zwaar onder de indruk...:)(de graphics van de geweren, de omgeving,de scherpte... _O_ )

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles Kapot Knalleeeeeeeeeee !!!!!! Vet!

Deel Deze Pagina