ik durf te wedden dat de reclame van final fantasy 10 op de ps2 niet in game is, maar een FMV omdat ps2 gewoon niet meer durft reclame te maken met ingame beelden nu de gamecube en de xbox(niet in nederland) ingame beelden uitzenden. want nu denke sommige domme lui nog dat dat ingame is ofzo, en dat het mooi is. heb ik dit goed of fout, wat is jullie mening?
TUURLIJK IS DAT NIET INGAME, Maar toen final fantasy 7 uitkwam deden ze het ook al met fmv hoor dus ik denk niet dat het met bang heeft te maken maar eerder iets marketing is.
ik heb FF x en het is WEL ingame final fantasy X is echt het mooiste spel wat ik op een console heb mogen zien. kun je nagaan hoe mooi FF 11 en 12 op de Xbox worden!!!
duh ... is soort van intro filmpje van de held (what's-his-name) die aan het '?-ballen' is ... Met die overstroming enzo. Heb et spel btw ook gespeeld en graphics zijn mooi enzo .. maar is minder mooi als dit filmpje ... mzzl Munch and Abe
iedereen kan zien dat filmpje een cutscene/fmv is, haha als je denkt dat het ingame is heb jij nog niet zoveel games gespeelt. Doom 3 is ander verhaal daar is fmv gewoon de game zelf. Echt kwel.
FFX is wel heel mooi dankzij Squaresoft en dat halen ze uit een PS2 Dus kun je nagaan wat de volgende FF niet op de Xbox zullen zijn. Ik praat eigenlijk na