PS2 reclames

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Celtic-X, 21 okt 2002.

1. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, er zijn nu een paar PS2 reclames op de tv, een over Stuntman, een over de ps2 zelf... en nog iets? Volgens mij niet, maar wordt het nu niet eens tijd voor Microsoft om ook weer een reclametje op tv te gooien?! Het gaat er in de feestdagen echt om wie een beetje gaat verkopen, we weten wel dat de Xbox binnenkort toch wel weer een boast krijgt omdat ze meer goede games uitgeven, maar wat concurrerende tv-reclame kan zeker geen kwaad...
    Ik begin me steeds meer aan die domme reclames te irriteren...=( Microsoft heeft (weer) vette winst geboekt en dan kunnen ze nog geen reclame betalen?! Ik vind het wel een beetje goedkoop. Ze besteden wel miljarden aan een spelcomputer met een online netwerkje en ze kunnen er geen reclame voor maken?! :'-(
    Ik hoop maar dat er snel weer een beetje reclame komt, anders weet niemand iets over die goede spellen die er nu voor uitkomen; al is het in de vorm van een aanplakbiljet op het station, ze kunnen toch wel iets aan reclame doen?! Is er nog steeds Xbox-radioreclame? Of dat zelfs niet meer?:eek:

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft weet heus wel waneer ze Reclame's gaan maken oh ze hebben zo vaak reclames op tv geproduceert kijk maar na Windows XP reclame toen ze zijn rijk genoeg dus

ohja en nog iets voor degene die die reclame van de PS2 zelf nog niet snappen leg ik wel uit wat dat allemaal betekent

nou als eerst zie vaag autotje rijden naar zo'n stad en dan zie je een Draairad (betekent:dat zij de beste en de hoogste zitten en die vent die er aan knaagt moet de overige console voorstellen nou dan hebt zie doods kist en dat betekent ook iets namelijk dat de ps2 de console wars gewonne heeft en de andere RIP zijn
    verder kan ik me herrineren dat zo'n stomme slet zat te lachen maar ik weet niet wat dat betekent :+

dus zenden hun bericht aan de fans dat ze de beste zijn nou ik vind de gamecube en xbox veel beter dan de ps2 want die heeft zijn tijd bijna gehad;)

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
  3. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox commercials...

4. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox rond de launch in Amerika in Canada gekocht op het vliegveld en daar stikte het echt van de reclame. Niet normaal gewoon wat je daar allemaal ziet. Kom je diezelfde nacht terug op schiphol dan denk je echt van: waarom hier nou niet? Oke, Nederland is klein...maar WinXP reclame werd/wordt er ook wel gemaakt zoals Thaking ook al zegt. Maar de doelgroep van WinXP is in Nederland denk ik gewoon groter dan de doelgroep van de Xbox. Geef toe: er zijn zeker veel meer mensen in Nederland met WinXP dan met een Xbox. Ik denk dat daar de reden ligt.

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    logish omdat 95% van de bevolking windows gebruikt:+

6. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm..logisch dat er meer mensen xp hebben, er zijn 10.000x zoveel mensen met een pc...

7. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik, en dat 10.000 X is waarschijnlijk nog zwak uitgedrukt. Nederland is dus geen goede doelgroep voor MS wat betreft de Xbox. Maar Sony en Nintendo doen dit wel...daarom denk ik dat MS hierdoor veel terrein verliest...

8. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind wel dat ze een mooie tv reclame mogen maken..

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind ook meer reclame...eerder voor de Xbox dan voor de games. Die vind je wel in de winkel, internet en gamesbladen.

Trouwens wat betekent dat The Third Place in de PS2 reclame op het eind:confused:

10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    I am the God of Hell fire=( (wordt gezegd in die ps2 reclame)
    Waar ken ik dat zinnetje van... volgens mij zat het een paar jaar geleden in een of ander hardcorenummer ofzo... Weet iemand waar dat vandaan komt?

En dat van dat third place; dat is een paar weken terug hier ook al gevraagd, dat betekende iets van 'de derde plaats waar je kunt zijn', dus ik denk dat ze bedoelen: op aarde, in de hemel, of achter je ps2

11. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah....who cares........zolang je maar lekker kan gamen.......

12. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets als een andere werkelijkheid, ik geloof dat iemand anders het ook al zei, ben het even kwijt. MS mag dan wel een kleinere doelgroep voor de Xbox in de Benelux hebben, kunnen ze nog wel reclame maken.... Kunnen ze zelfs meer mensen overhalen om zo'n apparaatje te kopen. Er moet gewoon wat meer reclame komen om wat meer te verkopen.

13. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

The third place: Misschien dat ze de slechtste zijn van de drie consoles?

Maar ik heb ooit wel eens een xbox reclame gezien toen de xbox net uit was. Maar ik denk echt wel dat MS reclame gaat maken eind 2002. Nu hebben ze genoeg redens om een xbox te kopen.

geen grote kontroller
    veel spellen
    goeie spellen
    xbox live
    enz

(ik heb me ook nooit geergerd aan een te grote kontroller)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2002
  14. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de controller nooit een probleem gevonden, en de meeste mensen die nu een xbox hebben ook niet, maar het was wel altijd een kritiekpunt. Nu dat weg is kan dat inderdaad ook beter zijn voor de verkopen...

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Is van de Prodigy (geen hardcorenummer dus) maar later kwam ik erachter dat de Prodigy het weer van een rockgroep uit de 70ties gesampled heeft.

Maar ja, die versie van de Prodigy is wel geinig, bijna alles van de Prodigy is goed eigenlijk, behalve dat laaste k*tlied (Baby's got a temper)!
    Maar volgend jaar komt er een nieuwe cd en die gaat gewoon weer rulen!

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, cker weten.....velen vinden de laatste cd het best, niet helemaal mee eens, vind de 1e het beste.....maja who cares:+

Tja die PS2 reclames, ik vind ze wel geinig opzich;)

17. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vreemd vind is dat ik vorige week in Oberhausen (D) was en bijna GEEN XBOX zag... geen reclame... in een afgelegen hoekje was de XBOX... Terwijl ik volop PS2 en GC zag... zelfs in 2 winkels nog volop DC... naja... beetje vreemd... zelfs geen RECLAME borden... beetje langzaam als je het mij vraagt... mensen beginnen nu al te kijken voor Sinterklaas en Xmas..

18. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de PS2 reclames zuigen als de slurf van een olifant

19. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zuigen slurfen van olifanten?

20. Jos

Jos 1337