1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] Resident Evil 4

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 29 mei 2007.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 4

    [​IMG]

    Informatie:

    et is al bijna tien jaar geleden dat Capcom met het eerste Resident Evil game op de proppen kwam. Dit spel blies het survival horror genre op de console nieuw leven in en zou gevolgd worden door vele soortgelijke spellen, zoals Konami´s Silent Hill serie. Uiteraard kwam Capcom na het daverende succes van het eerste Resident Evil met een aantal vervolgen en spin offs, de één wat meer geslaagd dan de ander. Na het eveneens sterke Resident Evil: Code Veronica X is het nu de beurt aan Resident Evil 4 om onze harten wederom in onze keel te laten kloppen.

    Uitgever: Capcom
    Ontwikkelaar: Capcom
    Genre: Horror
    Release: 10/25/2005

    Gamepage:

    http://www.res-evil.com/re4/

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:
    [gt]8877[/gt]
    [gt]8189[/gt]
    [gt]7926[/gt]
    [gt]7502[/gt]
    [gt]7355[/gt]
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit topic meer aangemaakt voor wat vragen, aangezien ik zelf nog nooit de game gespeeld heb :+.

    Heb wel eens een deel op de PS gespeeld (die ene met Racoon City) Maar vond het te sloom. Het duurde eeuwig voordat je verder kwam in het spel, omdat die deuren en alles zo traag gebeurde. Is dat met dit deel ook zo? En is het een aanrader, want het lijkt me wel een tof spel nu het geen zombies meer zijn.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijden zijn er een stuk minder omdat de gebieden groter en opener zijn, het kleine beetje wat er nog aan laadtijden inzit gaat sowieso allemaal een stuk sneller. Je kunt je tegenstanders nu idd niet echt zombies meer noemen. Ze zijn niet dom en ze zullen je met groepen op komen jagen, heel spannend in sommige situaties. Tis zeker een aanrader, eigenlijk zelfs verplichte kost, als je dit nog nooit gespeeld hebt :)

    Kweet trouwens niet of je in het bezit bent van een Wii ? Eind deze maand komt de Wii versie van Rezzie 4 uit namelijk, kun je lekker schieten met je Wii-mote :D
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Z3R0 .

    Zijn de GFX van de Wii versie straks beter als de GameCube versie ?
    Of is het een port van de GameCube met nieuwe besturing ? :confused:
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eigenlijk. In theorie is de Wii krachtiger als de GameCube, maar of we dat straks aan RE4 gaan zien is nog maar de vraag. De Wii versie van RE4 is een poort van de PS2 versie, dus met extra content die niet in de Cube versie zat.
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ok . Maar ik heb de GameCube versie en de Ps2 versie .
    Heeft het dan nog zin om de Wii Versie te halen ?:confused:
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker nieuwe score in The Mercenaries !

    [​IMG]
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is persoonlijk en moet je voor jezelf bepalen. Ik heb ook alle versies wel een keer gehad maar haal RE4 ook weer voor de Wii, puur en alleen vanwege de besturing :)
     
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  10. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand zijn RE4 al op de PS3 afgespeeld? Iemand problemen gehad?
     
  11. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    op de wii ziet RE4 er prima uit vind ik.
     
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het te makkelijk uit zien op de Wii want je hebt een heel groot cursortje...
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je cross-hair, je kogels raken precies het midden binnenin die cirkel. De moeilijkheidsgraad is wel wat makkelijker geworden omdat het aimen gewoon veel beter gaat dan op de traditionele manier. Maar als je Normal te makkelijk vind, kun je de game uiteraard ook nog op Professional gaan spelen ;)
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    bump

    iemand die een site kent waar de verhaallijnen en characters uit alle resi games 'geanalyseerd' worden, of ten minste gedetailleerd uit de doeken worden gedaan?

    ik heb 1,2 en 3 kapot gespeeld, maar daarna eigenlijk de serie uit het oog verloren.

    edit: wiki dan maar
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    De game werkt perfect op Ps3 . \o/
     

Deel Deze Pagina