kijk die pak van Sam ziet allemaal plat tegen hem aan gewoon due niet vloeiend uisteksels als xbox versie
Dat kan ook niet anders natuurlijk dat het er minder uitziet. Lijkt me vrij logisch. Zolang het de gameplay niet beinvloed zal het wel niet een megaramp zijn.
Graps zijn slechter ja,maar om nu te kunnen zeggen dat je de blokjes kunt tellen nee ach hopen maar dat ze er net zoveel plezier van krijgen als wij dat gehad hebben...
Waar dan? De eerste is de Chinese Embassy (de 2e), de tweede van The Police Station, de derde van CIA HQ en de vierde uit The Georgian Defense Ministry. Vijf??? Das wel erg veel. Ik dacht alleen the Power Plant? Rot UbiSoft!
Iemand al ged8 met die lvl's van PSII aan xbox live? Daar kunnen we z vast wel downen,en omdat die al gewoon bestaan,geven ze ze wel gratis maar duur kunnen ze hem niet maken,want ze hebben hem niet helemaal opnieuw moeten maken,maar alleen hoeven over te zetten
ja de de ps2 zal 14 levels krijgen.. xbox zou dat ook krijgen maar ik denk dat ze dit gedaan hebben zodat wij ze moeten kopen via xbl... tja de biss is hard
Verdomme~! Ik helemaal blij met Splinter Cell, krijgt die ps2 er meteen 5 maps bij! Als ze die levels over Live duur gaan maken dan heeft Ubisoft een klant verloren!