[PC] [PS2] Singstar!

Discussie in 'Games' gestart door Mike, 30 mei 2005.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het moest er een keer van komen...een topic over Singstar. :cool: Afgelopen week kwam het nieuwste deel van de franchise uit, Singstar Pop. Zelf liep ik dagelijks de FRS binnen om te kijken of hij er al dan niet was. :+

Ik heb zelf pas twee maanden een PS2, maar die heb ik onder andere vooral voor Singstar en ICO aangeschafd. Tijdens mijn bezoeken aan Erwin (Shriko) speelden (zongen) we regelmatig Singstar en ik moest en zou het zelf ook hebben.

Singstar is gewoon een heerlijke partygame. Dat wil zeggen, je moet wel vrienden hebben (enigszins aangeschoten in sommige gevallen), om mee te zingen, maar dan is het ook echt gezellig. Op dit moment bestaat de serie uit drie titels (Singstar, Singstar Party en Singstar Pop) en gaat het er in principe om wie het beste zingt. Vanaf het tweede deel kent het spel ook duetten en Pop kent zelfs een 'rap meter' waarbij je zo accuraat mogelijk moet meerappen. Genoeg variatie. En je mooiste zangmomenten worden ook nog vastgelegd met je Eyetoy! :+

Wat zijn jullie ervaringen met Singstar?

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag Singstar staan en ik wist dat het een topic van Mike was, met netjes die haakjes enzo :cool:

Mijn ervaring met Singstar: Ik moet jou nodig weer verslaan!

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa, leuk spel. Alleen heb ik met veel nummers moeite. Alleen met rocknummers kan ik de goede toon halen. Heb zelf geen Singstar maar mijn zus wel, dus als elke keer als ik een bezoekje geef spelen we wel ff. Singstar Pop ga ik denk ik wel zelf halen, bijna alle nummers vind ik wel leuk. Nou alleen die 60 eurie nog

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij gaat ook niet alles even gemakkelijk. Zitten ook een aantal nummers bij (op alle discs) die ik helemaal niet ken en dan is het helemaal moeilijk. Op Singstar Pop hebben ze het nummer Paid in Full van Erik B. and Rakim opgenomen... één of ander wazig rapnummer wat me echt niet trekt. Gelukkig vind ik het merendeel van de liedjes wel tof. :) Pop lijkt wel net een tikkeltje lastiger te zijn dan voorgaande delen. Misschien komt dat doordat ik hem nog niet zo lang heb, maar de nummers zijn soms ook wat gecompliceerder (mede door de rapmeter).

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k heb dit keer met stel vrienden gedaan toen we aardig heen waren. zooow gelachen dr mee _O_ _O_ .

6. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook singstar :9 :) Ik vind echt dat het zo ruuullt _O_ jammer dat je niet kan kiezen welke liedjes je wilt zingen , ik bedoel zelf liedje erbij zetten!

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n soort spel hebben we nou echt nodig op de xbox!

Deel Deze Pagina