PS2 site denkt lijp te zijn

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxbezitter, 6 mei 2005.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waar ik dit topic anders moest zetten, dus voila..

Ik zat een beetje te surfen op internet en beetje te klooien in google, typ ik PS2 in.. ik ff site aanklikken, beetje ouwehoeren op die site en wat zie ik:

''xbox ombouwen'' & ''Laat je xbox ombouwen'' in uiterst opvallende reclame. Ik weet niet of ik de link mag geven, maar goed:

http://www.p2g.nl/public/news.php?content=database&id=2730

Wat vinden jullie van dit soort dingen? XBW verlaagt zich iig niet tot dit soort lage 'streken'.

2. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    is dat niet gewoon een random reclame en weten de beheerders van de site hier wel eens wat van af ?

3. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    't lijkt me dat de beheerders hier wel vanaf weten...

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Boeiend..

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heet reclame, niemand zegt dat je het moet doen, laat staan op de link klikken...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Neen. Google advertenties worden automatisch gegenereerd op basis van de content van de pagina. Deze pagina is game-related, dus worden er game-related advertenties geplaatst. In dit geval wat ongelukkig, maar volledig buiten invloed van de beheerders.

Dat maakt het hele doel van je topic vrijwel nutteloos, tenzij je het met me oneens bent. Maar als je je al druk kunt maken om content-generated ads... ;)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar de link staat er nog steeds... :eek:

Nu is er dus op XBW een link naar een site alwaar meerdere links over omgebouwde xboxen te zien zijn. Mag dat wel ?? :+

Of zit ik nu m'n piemel in mieren te stoppen...:+

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je hem beter in een molshoop steken.... dan heb je meteen de hele wereld aan je kloten hangen. :+

Maar ff on-topic. Volgens mij maakt het niks uit of de inhoud van de advertentie door google wordt verzorgt of niet. De beheerders kunnen toch alsnog weigeren een advertentie te plaatsen. Daar komt bij dat het mij logischer lijkt om op een ps2 site een advertentie te laten zien van een ps2 ombouwer...

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Die advertenties van Google zijn alleen maar om het geld van de site er uit te halen, en om er dus wat op te verdienen per klik, en zijn idd automatisch op de basis en het genre van de site afgestemd net wat Darkwing al zei. Hier kan je als site niks aan veranderen je mag blij wezen dat je als je zulke advertenties toevoegt aan je site je er wat mee kan verdienen, dus zo'n advertentie weigeren lijkt mij absoluut geen optie omdat als je de banners zouden verdwijnen, je dus wat klikken(lees: centjes) misloopt, en aangezien dat nou ook niet echt een hele "pro" site is wil je toch graag geld hebben om je domain naam te behouden. ;)

it's all about the money, en is niks illigaals aan als die reclame op je site staat.

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  10. Het verbaasd me dat XBW nog geen slotje zet op deze thread...

Normaal gaat alles dicht

11. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan.. 't topic mag dicht hoor. Ik denk k meld 't ff en k ben er nu achter hoe dat dus zit.

Deel Deze Pagina