Mwoehahaha jammer voor ze. Goed fanboy-voer Al krijgen ze er wel een aantal extra levels bij die me best vet lijken. Hopelijk kunnen wij die ook allemaal zsm downloaden hier via Live..
14 maart kunnen wij die downloaden op Live. Kortom ze krijgen niks extra's. Ze krijgen Splinter Cell met poepgraphics!
WAT EEN VERSCHIL nee, echt dit is niet normaal. ik ben nu ook wel benieuwd naar de framerate... want die kan ook best laag liggen hoor :{
ps2 is bagger vergeleken xbox. toen ik voor het eerst keek dacht ik ECHT dat ze allebei op andere plaatsen stonden!
Voor degenen die SC op de PS2 willen aanschaffen weten niet waaraan ze beginnen Schaf toch een Xbox aan. Het maakt toch allemaal niet uit, straks heeft heel microsoft de consolemarkt overgenomen.
HAHAHAHA, ik ook Alleen bij het laatste plaatje zag ik duidelijk overeenkomsten *Lig dubbel van 't lachen, ohh, die mensen met alleen een PS2 balen... Wat een kut-graphics
Nochthans zijn ze heel zeker van zichzelf op de PS2 forum. Je moet ze eens bezig horen! Ze denken zelfs dat SC op de PS2 beter is op alle gebied!