[PC] PS2 waar zijn lang i-link kabels te koop ?!?

Discussie in 'Games' gestart door titan1980, 16 jan 2005.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    straks in maart wanneer GT4 eindelijk uitkomt wil ik het spel spelen over i-link. Nu ken ik wel winkels die deze kabel verkopen maar die zijn maar 1 meter lang. Ik moet een i-link kabel hebben van minstens 8-10 meter. iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gaat GT4 wel i-link ondersteunen ???

De laaste versie van de PS2 en de nieuwe PSTwo hebben geen i-link aansluiting meer.

Conrad verkoopt kabel t/m 4,5m met een koppelstukje zou je 2 kabels aan elkaar kunnen maken !!!!
    Maar de overdrachts kwaliteit gaat dan wel behoorlijk achteruit.

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  3. alibi

alibi Guest

i-link kabels zijn niet verkrijgbaar lange lengtes zoals UTP-kabels . GT4 gaat gewoon LAN netwerk ondersteunen.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Of GT4 (grand turismo 4 hebben jullie het dan over toch?) gaat helemaal niet online... Volgens de PU iig..

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    GT4 ( Grand Turismo 4 ).
    We hebben het over 2 consols met elkaar verbinden.
    Bij de oude PS'2 kon dat met een i-link kabel , maar Sony heeft ervoor gekozen om deze optie bij de laaste PS2 en de nieuwe PSTwo weg te laten.
    De enige optie zou zijn net als bij de Xbox doormiddel van een UTP kabel.

Maar ik weet niet als GT4 ook de optie heeft om meerdere consols met elkaar te verbinden.

6. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt of iemand weet of er i-link kabels ergens te koop zijn. _0/ Maar goed, begrijp de reactie wel of het überhaupt wel kan.

Edit// Kijk is op www.kelkoo.nl

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  7. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

als je gewoon via netwerk kan spelen dan is er niets aan de hand :D dan hoef ik geen i-link. mijn ps2 en die van me broertje heeft ook i-link :D

Deel Deze Pagina