http://forums.teamxbox.com/showthread.php?threadid=94358 het spijt me, maar dit is toch echt HET resultaat dat de Xbox wel ietsie krachtiger is dan de PS2 (naast de Spiderman vergelijkingen wara de Xbox ook het sterkste uit kwam )
Mhuhhahahahahhahahahahahhaha Jeezz, tijden niet zo gelachen.... Xboxversie was wel ok(zelf gespeeld) maar dit is echt lachwekkend... Wait, Wait I think I'm gonna throw up :r :r :r :r
ik ben geen ps2fan maar dit kan volgens mij niet. zo lelijk beeld geeft de ps2 ook weer niet. dit kan toch niet? als dit waar is zijn ze erg dom bezig. maar ja des te meer mensen zien de waarheid dan dat de xbox gewoon veel beter is. maar dit is volgens mij gewoon een bewerkte screenshot. alles vierkanter gemaakt en zow.
WHOEHAHAHAHAHAHA ]:- dit is echt heeeeel erg zielig echt jammer dat GTA voorlopig niet voor de xbox uit komt die had echt vet geworden.
Ow BAHAHAWHAHAHAHWHAH!!! O jawel dit is zeker de PS2 versie!! PS2 kan niet zoveel op het beeld toveren, omdat je vrij veel mensen op straat hebt, en echt heel veel kan kapot rijden!! Als ze het mooier krijgen, dan gaat ie haperen... De Xbox versie die heeft echt Lauwe Graphics!!! Leve XBOX!!! Misschien dat nu heel veel PS2 ventjes overstappen naar de Xbox!!
Maar GTA3 is wel vet kicken op de PS2 en volgens mij zitten daar ook wel veel voetgang(ster)ers daar in het spel. het lijkt wel op een Zeer Zeer voorlopige screen of een bewerkte .. Damnit , als die Echt Wreckless op de PS2 word
Het spel zal denk ik ook nog niet af zijn, maar eh!! Als je Wreckless op de Xbox met GTA3 gaat vergelijken dan is Wreckless echt een stuk mooier!!! Maar dit is denk ik nog niet het complete spel, maar het zal ook niet echt een stuk mooier worden!!